Vraag

iemand missen

  • 25 August 2019
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!

Mijn zus gaat dus komende week op introductie voor haar studie. Ze is vrijdag pas weer terug. Ik ga haar heel erg missen. Mijn broer zit in een depressie en is dus helemaal niet gezellig en mijn ouders raken daar dus ook heel gestresst van. Als ze er niet is kan ik dat wel aan. Maar nu is t n week. En ik heb gewoon school en wordt daar ook gestresst van. Heeft iemand tips? Ik kan haar wel bellen maar dat kan niet iedere dag en erover praten met mijn ouders gaat al helemaal niet omdat ze dan nog gestesster worden omdat ze denken dat ik ook depressief ben en dat kunnen ze echt niet aan. Ik heb er gewoon geen zin in dat ik helemaal alleen ga zijn komende week als ik thuis kom. Bovendien heb ik HSP dus ik ben heel gevoelig voor wat er om me heen gebeurt.

Iemand tips? :c

1 reactie

Zoek iemand waarmee je over alles kan praten, ga meer met je vrienden om of praat erover met iemand in je omgeving, geloof mij dat kan wonderen doen. Zoek een bezigheid waarmee je even kan ontspannen, schilderen, schrijven, muziek luisteren,.. er zijn veel dingen die je kan doen. Succes

Reageer