Iemand die veel ouder is helpt me en mijn moeder wilt dit niet

  • 26 January 2020
  • 0 reacties
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

Ik ben Maris, bijna 15. Ik woon in een gezinsgroep. Dat is een leefgroep maar dan met vaste leiding. Ik wil hier niet wonen en het lukt me niet om weer terug naar huis te komen omdat mijn voogd zegt dat mijn moeder en vader eerst samen een gesprek moeten hebben maar ze willen niet samen  

Ik moest naar een leefgroep omdat ik niet zo goed ging met mij was ook weggelopen en veel boos. Mijn vader is niet zo fijn en mijn moeder was opgenomen geweest maar nu beter. Eigenlijk wil ik gewoon bij mijn moeder wonen nu en mijn moeder zegt ook dat ik bij haar mag

Nu was er in de hefst vakantie een vriend van me moeder die logeerde bij ons thuis. En die heeft ook zijn hele leven in tehuizen gewoond. En we konden gewoon goed. Ik vertrouw meestal helemaal niemand en heb ook heel weinig vrienden maar hij begreep alles wat ik zei

Nu had hij me ook aangeboden om te helpen met de rechter omdat hij heel veel ervaring ermee heeft en had hem toegevoegd om insta. Ik had daar gewoon een normaal gesprek niets raars of zo maar hij had me geholpen met wat voor scholen ik heen zou kunnen en met de rechter had hij verteld wat ik kan zeggen

nu had mijn moeder ingebroken op mijn insta en al mijn gesprekken gelezen!!!  Mijn moeder boos zegt van ja hij is even oud als ik ben dat kan niet als je hulp nodig hebt met de rechter dan kom je maar naar mij of naar de leiding. Maar ik voel me niet geholpen door hun dus ik heb eindelijk iemand die me wel helpt en me begrijpt en sowieso vind ik het moeilijk om mensen like te vertrouwen ook doet hij gewoon normaal in plaats van dat alles steeds achter mijn rug om gaat praat hij gewoon met me en niet tegen me zeg maar zoasl de rest wel steeds doet

Mijn moeder heeft ook hem gezegd dat hij niet met me mag praten. Hij zei tegen me van ja soms denken mensen raar oude man met jonge meisje maar jeugdzorg maakt levens stuk en als ik je een beetje kan hepen doe ik dat. ‘t is beter dat we geen contact houden. Maar wat je moeder ook zegt als je echt ergens mee zit en je helpt hulp nodig weet je me te vinden

Ik vind me moeder heel stom ik snap niet dat ik niet met hem mag praten hij me niet mag helpen en eigenlijk wil ik gewoon blijven praten met hem. Ik doe toch helemaal geen rare dingen 

sorry voor zoveel woorden


0 reacties

Geen reactie

Reageer