Vraag

iedereen haat mijn muziek smaak

  • 28 February 2020
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

ik ben sinds een half jaar een heel grote fan van billie eilish maar omdat ik depressief ben en ik herken me ik heel veel liedjes van haar vind iedereen om mij heen dat ik moet stoppen met haar muziek te luisteren 

omdat ze zeggen dat ik er alleen maar meer verdrietig van wordt maar dat is juist het tegenovergestelde en ik heb ook een paar intervieuws van haar laten zien om een beetje tegen mijn ouders te zeggen dat ze me juist vrolijk maakt 

hoe kan ik hun toch overtuigen dat ik vrolijk word van haar muziek 


5 reacties

Hey @philo , 

Wat leuk dat je zo van Billie Eilish houdt!

Als jij toch positiviteit haalt, of je voelt je prettig en comfortabel bij haar muziek waarom zou iemand er dan iets op tegen hebben dat jij naar haar luistert? 

Je geeft aan dat je depressief bent, dus ik neem aan dat je erover praat? Blijf dat dan ook vooral doen want praten is een goed iets bij een depressie zo blijf je niets opkroppen.. 

Ik denk niet dat je hun perse hoeft te overtuigen om naar haar muziek te luisteren, omdat ze zich alleen maar  zorgen om je maken. Als jij je echt goed kunt vinden bij haar muziek is dat gewoon prima. Lekker blijven doen. Als je maar gewoon goed blijft nadenken over de dingen die je doet, en blijf positief al is dat soms lastig.. 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ;) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me terug feedbacken! 

Liefss, JustHelping. 

Reputatie 1
Badge +1

@JustHelping  dankjewel maar wat moet doen als mijn ouders weer zeggen dat ik moet stoppen om haar muziek te luisteren want volgens hun moet ik ermee stoppen 

Heyo,

Iedereen heeft zijn eigen muziek smaak en dat is maar goed ook.

Jij bent daarnaast ook depressief en je ouders denken dat het alleen maar erger wordt als je naar Billie Eilish luistert. 

Ik heb geen idee hoe jij aan je ouders kan bewijzen dat zij een positieve invloed heeft op jou. Maar ik zou zeggen blijf gewoon naar Billie Eilish luisteren. En negeer je ouders ook gewoon daarin. Als jij over een tijdje je beter gaat voelen dan zullen zij ook wel zien dat die zangeres jouw niet depressiever heeft gemaakt.

Mijn ouders wilde vroeger ook dat ik stopte met het luisteren naar heavy metal muziek, omdat ik anders een tuig type werd. Ik heb zelfs gehad dat me moeder wel is naar me kamer liep om de muziek uit te zetten.  Toen heb ik zelf maar een lange tijd heavy metal geluisterd via me koptelefoon. Dus misschien is dat een optie voor een tijdje?

See ya!

Spookyzx. 

Ik ben ook fan van billie, en het ligt aan de nummers die je luistert sommige maken je blij sommige niet maar ik zou stoppen met andere overtuigen dat ze echt heel goed is want ieder heeft een andere muzieksmaak, veel succes verder.

 

Reputatie 7
Badge +19

Je hoeft ze er niet van te over tuigen als jij maar weet dat je er blij van word

Reageer