Skip to main content

Hey, ik ben Enchantedbreez :)

Ik ben dus 14 en woon bij mijn moeder, mijn ouders zijn gescheiden. Het ding is dat mijn moeder dus mij een beetje emotioneel mishandeld. want, wen tiener met zware ADHD en Social Anxienty is dus blijkbaar niet wat ze wou.

Ik dacht dat wat mijn moeder doet dat dat bij iedereen gebeurde maar blijkbaar niet. Ze gebruikt me vaak alleen maar zodat ik klusjes voor haar doe, en schreeuwt ook wel vaak tegen me

fysiek geweld doet ze bijna nooit, maar het is wel eens voorgekomen. De laatste paar weken heeft ze een niewe zaak, en ze wou dat ik daar in afwas kwam werken omdat ze mij niet hoeft te betalen.

Ik werk ongeveer 6-7 uur, meestal van 16:00 tot 23:00 ook op schooldagen, en dan onbetaald. ik vind het niet eens leuk, maar het moet van haar.

Mijn vriendinen zien allemaal wel dat ik echt moe en verdrietig op school bent, en mijn beste vriendinnen (die weten hoe mijn moeder is omdat ze erbij waren een van de vele keren toen ze me uitschold voor een kanker kind) maken zich allebei zorgen.

Mijn vader is wel wcht heel aardig, hij heeft ook een leuke vriendin een een fijn huis dichbij. Mijn vriendinnen zeggen dat ik daar moet gaan wonen, maar ik weet het niet... ik ben bang voor wat mijn moeder gaat zegen, en of mijn vader mij wel wil of niet. kunnen jullie helpen?

Als je echt in zulke vervelende omstandigheden leeft bij je moeder, is het beste denk ik dat je bij je vader moet gaan wonen

Reageer