Ik ben een meisje van 17, en heb huisarrest gekregen omdat ik te laat thuis was, dit kwam doordat ik mijn bus had gemist, maar mijn ouders geloven mij niet, ik moest om 9 uur thuis zijn en was pas om 10 thuis, mijn telefoon was deze hele week afgenomen en ik mag ook helemaal niet naar buiten tot en met volgende week zondag, mijn moeder heeft controle over mijn pinpas en ik mag geen geld uitgeven erop zonder dat zijn toestemming geeft(dit doet zei nooit), zelfs niet het geld waar ik voor gewerkt heb. ik voel mij gewoon opgesloten in mijn eigen huis, ik mag niet eens naar mijn vrienden toe, als is het maar voor 10 minuten.
Je liegt niet over het feit dat je je bus hebt gemist dat is gewoon een feit.
Maar het telefoon afpakken, niks meer mogen kopen, EN niet naar je vrienden mogen is wel heel extreem. ik zou gewoon het er met ouders over hebben want je hebt niks misdaan, je hebt alleen de bus gemist. Als je verteld wat de reden is dat je de bus gemist hebt geloven ze je misschien wel. ik zou sowieso proberen iets duidelijker te maken waarom je te laat was tegen je ouders dat zal vast een hoop schelen
-onnodige quote verwijderd-
Dat heb ik een paar keer gezegd, maar dit geloven ze niet, omdat er volgens hun vaak bussen komen, maar op de locatie waar ik was kwam die ieder half uur, hier heb ik zelfs nog een foto van gemaakt toen ik er stond, daarna zeiden ze dat mijn vrienden me waarschijnlijk gewoon hebben gezegd dat ik expres die bus moest missen, en wat ik ook zeg ze geloven me niet puur omdat die jongens waar ik mee was allebei in de jeugdzorg zitten, maar hun hebben zelf ook problemen omdat ze te laat waren
Hey! Wat streng van je ouders zeg! En dat voor een meisje van 17! Misschien waren ze heel erg geschrokken en boos en koelt dat nog weer wat af, want dit is echt een te zware straf! Ik hoop dat je ze kunt overtuigen. Jeetje als je 17 bent dan ben je al bijna volwassen, straks ben je 18 en dan kunnen ze dit al helemaal niet meer maken. Ik vind dit echt te streng. Ik hoop voor je dat je nog met ze kunt praten en dat het minder wordt. Of dat iemand je daarmee kan helpen. Zodat je gewoon geen straf meer hebt want je hebt niks verkeerds gedaan!
Liefs Tover xxx
Hoi
Wat erg zeg dat je zo’n erge straf voor krijgt! Ik vind het echt niet kunnen van je ouders, want je kan er niet veel aan doen dat je de bus had gemist. Ik zou proberen om met ze te praten waardoor het komt dat je de bus hebt gemist, en wees eerlijk, want anders gaat het helemaal mis. Veel sterkte met je straf!
Groetjes, Monkeyboy08
Hey!
Eigenlijk vindt ik dit niet normaal van je ouders. Je bent 17!!! Dus bijna volwassen. En je lieg niet misschien kun je vertellen aan hun wat de reden was dat je de bus gemist had. Want misschien vinden ze dan niet meer weg.
Hopelijk geloven ze het!
Groetjes!!!!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.