Skip to main content

ik ging gisteren met mijn vader schaatsen. hij werd door iemand anders gebeld of ze samen drank gingen halen. dus ik vraag aan mijn vader gaan we nog samen schaatsen. hij zegt nee ik ga met iemand anders wat doen. later op de avond hoor ik mijn moeder zeggen waarom ga je niet met haar schaatsen. zegt mijn vader dan voelt ze ook een keer hoe het is

Je moeder in ieder geval nog wel zo te horen, heb jij ooit je vader in de steek gelaten voor vriendinnen ofzo?

Je moeder in ieder geval nog wel zo te horen, heb jij ooit je vader in de steek gelaten voor vriendinnen ofzo?

Nee niet dat ik mij kan herinneren 

Het kan ook door stress zijn, dat hij even met een van zn vrienden wat wou drinken, want jij bent niet zijn hele leven, wel een groot deel, maar niet alles...

Het kan ook door stress zijn, dat hij even met een van zn vrienden wat wou drinken, want jij bent niet zijn hele leven, wel een groot deel, maar niet alles...

Daar heb je gelijk in. Allen hij is elk weekend al weg. Gisteren had hij ook vrij genomen en was al heel de dag weg met vrienden.

Dan zeg je het even, dat jij het vervelend vindt dat hij niks meer met jou afmaakt...

Je kan ook meschien met hem dingen doen o je ba'd met hem te versteren

Heey,

Vraag het aan je vader. Zeg wat je gehoord hebt en dat je er door twijfelt. Ze zullen vast van je houden, het zijn tenslotte je ouders.

Reageer