Skip to main content

Lieve allemaal,

Fijn dat jullie dit lezen. Ik heb soms het gevoel dat mijn ouders niet van mij houden. Ze vinden vaker dat ik iets niet goed doe en ik heb altijd alles gedaan. Op mijn 2 broertjes worden ze veel minder snel boos. Dus nu denk ik: ligt het dan echt aan mij? Want soms doen ze heel lief. Om 1 klein foutje worden ze vaak meteen boos. Ik weet niet goed hoe ik dit kan oplossen, wie kan mij helpen????????? 

Hey @Anoniempjeee,

Vervelend dat dit gebeurt! Het ligt vast niet aan jou hoor! Je kan het het beste tegen je mentor of een ander vertrouwenspersoon zeggen.  Die kunnen je misschien helpen.  Je kan ook de kindertelefoon bellen/chatten.

Groetjes, @Monkeyboy08

dat betekent juist dat ze van jouw houd. als ze helemaal niks boeit dat betenkent dat ze jouw niet houd. ze wil dat je goed doen. maar ja heb ik zelf ook je moet mee met gaat. niet discuseren want het maakt juist langer gewoon ja zeggen ik doe volgende keer niet meer

Bedankt voor de antwoorden! Inmiddels heb ik met mijn ouders gepraat en hebben we het opgelost. Echt super erg bedankt voor jullie reactie!!! Echt heel erg lief

je ouders zeggen dit alleen om je te waarschuwen voor wat er gebeurt als het zo doorgaat, ze houden echt nog van je! zeker weten!

Reageer