Beantwoord

Houden mijn ouders niet meer van mij?

  • 4 November 2019
  • 9 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Lieve iedereen ik weet niet wie jullie zijn maar alvast bedankt ik heb last van dat ik vaak aan zelfmoord denk ik heb het alleen net anders ik ben bang dat mijn ouders niet meer van me houden ik ben mezelf niet meer ik ben verdrietig en heb er last van dat ik ‘s avonds  huilen in bed lig ik heb niemand die ik vertrouw mijn ouders zijn gescheiden en ik zit nu op de middelbare school dus daar ken ik nog niet iedereen goed en op mijn vorige school voelde ik me niet thuis ik ben vooral verdrietig dat ik bang ben dat mijn ouders niet meer van mij houden omdat ik een mix ben van hun en zij houden niet meer van elkaar dus voor de helft ook niet meer van mij ik wil het liefst bij mijn opa en oma slapen elk weekend en het aller liefst bij mijn opa en oma die ver weg wonen van hier maar dat kan niet maar ik hoop dat het kan en ergens geloof ik er wel in nou lik hoop dat jullie iets aan mijn verhaal hebben gehad mij geeft dit wel een opluchting.      

 

 

Bye Liva_06 

icon

Beste antwoord door EmmaD_ 8 November 2019, 16:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Badge

Mijn vraag is hebben jullie soms ook zo een gevoel of ben ik de enige ? En durven jullie hier over te praten ik niet maar als je tips hebt dan hoor ik ze graag

 mijn ouders zijn niet gescheiden, dus ik heb geen idee wat je meemaakt. Wat ik wel weet is dat ze allebei heel veel van je blijven houden ook al zijn ze niet meer samen. Probeer toch iemand te vinden om met te praten. Heb je geen schoolpsychologe? Of leerlingenbegeleiding?

Reputatie 1
Badge

Geen idee of we een pygoloog hebben maar ik ben blij dat je hebt gereageerd dat geeft me een fijn gevoel bedankt 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Liva_06 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,
Griselle van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Ja bedankt zit nu op school dus kan ik je na school bereiken ?? Zou fijn zijn

Badge +2

Hoi @Liva_06,

 

Je kunt ons iedere dag bereiken van 11 uur in de ochtend, tot 9 uur in de avond (11:00-21:00).

 

Groetjes,

Emma D. van De Kindertelefoon

 

 

Het vervelendste aan scheidingen is dat de kinderen er (bijna) altijd tussen zitten. Soms worden ze erbij betrokken door ouders die bijvoorbeeld negatief over de ander spreken, en soms worden ze er juist volledig buiten gehouden.

Maar het nooit jouw schuld als kind zijnde. Het is gewoon de band tussen jouw ouders die niet meer goed is, maar dat komt niet omdat ze niet van jou houden. Misschien hebben ze nu niet altijd tijd voor je, maar ze houden van je.

Reputatie 1
Badge

Dankjewel maar het gaat minder goed op school ik raak de hele tijd afgeleid en ik heb sneller ruzie met mijn ouder daar word ik ook verdrietig van 

 

 

Bye linde

Dankjewel maar het gaat minder goed op school ik raak de hele tijd afgeleid en ik heb sneller ruzie met mijn ouder daar word ik ook verdrietig van 

 

 

Bye linde

Waar wordt je van afgeleidt? Als het van je buur is , moet je misschien een andere plaats nemen. Is het van een prulletje in je pennenzak, moet je dat er misschien uithalen.

Reageer