Mijn vraag is hebben jullie soms ook zo een gevoel of ben ik de enige ? En durven jullie hier over te praten ik niet maar als je tips hebt dan hoor ik ze graag
mijn ouders zijn niet gescheiden, dus ik heb geen idee wat je meemaakt. Wat ik wel weet is dat ze allebei heel veel van je blijven houden ook al zijn ze niet meer samen. Probeer toch iemand te vinden om met te praten. Heb je geen schoolpsychologe? Of leerlingenbegeleiding?
Geen idee of we een pygoloog hebben maar ik ben blij dat je hebt gereageerd dat geeft me een fijn gevoel bedankt
Hoi @Liva_06
We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Groetjes,
Griselle van De Kindertelefoon
Ja bedankt zit nu op school dus kan ik je na school bereiken ?? Zou fijn zijn
Hoi @Liva_06,
Je kunt ons iedere dag bereiken van 11 uur in de ochtend, tot 9 uur in de avond (11:00-21:00).
Groetjes,
Emma D. van De Kindertelefoon
Het vervelendste aan scheidingen is dat de kinderen er (bijna) altijd tussen zitten. Soms worden ze erbij betrokken door ouders die bijvoorbeeld negatief over de ander spreken, en soms worden ze er juist volledig buiten gehouden.
Maar het nooit jouw schuld als kind zijnde. Het is gewoon de band tussen jouw ouders die niet meer goed is, maar dat komt niet omdat ze niet van jou houden. Misschien hebben ze nu niet altijd tijd voor je, maar ze houden van je.
Dankjewel maar het gaat minder goed op school ik raak de hele tijd afgeleid en ik heb sneller ruzie met mijn ouder daar word ik ook verdrietig van
Bye linde
Dankjewel maar het gaat minder goed op school ik raak de hele tijd afgeleid en ik heb sneller ruzie met mijn ouder daar word ik ook verdrietig van
Bye linde
Waar wordt je van afgeleidt? Als het van je buur is , moet je misschien een andere plaats nemen. Is het van een prulletje in je pennenzak, moet je dat er misschien uithalen.