Hotelkamer met douche middenin de kamer

  • 18 January 2021
  • 13 reacties
  • 821 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal!

Ik heb voor mijn 18e verjaardag aan mijn moeder een hotelovernachting gevraagd voor één nachtje.

Het enige probleem is:

Er zijn alleen maar hotelkamers met een douche middenin de slaapkamer

Dit vind ik nogal ongemakkelijk omdat ik mijn moeder dan kan zien douchen en de kans groot is dat ik dan opgewonden raak.

Mijn vraag is daarom: Als ik toch naar dat hotel ga met me moeder en we nemen een kamer met een douche middenin de kamer, wat kan ik dan doen om niet opgewonden te raken van mijn moeder?

Hopelijk hebben jullie tips!

Liefs,

Anoniem19228


13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Niet kijken? Even naar de lounge gaan, wat drinken halen bij de de bar, bevoorbeeld wat bier, je bent straks 18! Alles mag, groetjes,

-flopflop13 

Het makkelijkste is denk ik ervoor zorgen dat je op dat moment niet in de kamer komt, daarmee bespaar je jezelf een hoop moeite. Je kunt bijvoorbeeld een rondje buiten lopen of een drankje halen zoals hierboven genoemd. Er zijn in ieder geval genoeg opties!

Veel plezier alvast!

Groetjes,
Simply Me

@Simply Me @Flopflop13  Tnx voor de tips!

Maar het enige probleem is dat alle horecafacilliteiten dicht zijn in het hotel ivm corona.

Stel dat ik dan toch op de kamer blijf, hoe verberg ik mijn erectie dan als ik mama zie douchen?

Want de kans is groot dat ik een erectie krijg!

Hopelijk hebben jullie er tips voor!

Liefs,

Anoniem19228

Reputatie 5
Badge +6

@Simply Me @Flopflop13  Tnx voor de tips!

Maar het enige probleem is dat alle horecafacilliteiten dicht zijn in het hotel ivm corona.

 

De lounge is bij de meeste hotels wel gewoon open hoor, en een rondje buiten kan ook...

@Flopflop13 Tnx voor de tip. Ik zal het proberen.

Ik ga denk ik gwn proberen om op de hotelkamer te blijven en niet te kijken als mijn moeder doucht.

Maar in ieder geval bedankt voor de tips allemaal!

 

Maar hoe zou jij het vinden als jij daar staat te douchen en je moeder is nog in de kamer? Dat is toch ook niet chill. Ik zou gewoon afspreken om de kamer even te verlaten wanneer de ander aan het douchen is.

@Flopflop13

 

Ik ga denk ik gwn proberen om op de hotelkamer te blijven en niet te kijken als mijn moeder doucht

 

Dat kun je natuurlijk altijd proberen. Maar je maakt niet voor niks het topic aan met deze vraagstelling. Ergens geef jezelf ook wel aan dat de kans klein is dat dat lukt op die manier.

Zoals xLisa zegt, hoe zou jij het vinden als je moeder (stiekem) staat toe te kijken? Ik zou wel gesteld zijn op een beetje privacy.

Ook al zijn de horeca faciliteiten dicht, wat natuurlijk jammer is, kun je wel naar buiten of even een rondje lopen door het hotel ofzo.

Groetjes,
Simply Me

@Simply Me Ik ken mijn moeder al best lang en ikzelf vind het niet erg om haar naakt te zien.

Ik heb haar al eerder naakt gezien dus ik denk dat dat niet erg is en ik vind het ook niet erg als me moeder mij naakt ziet en dat ik haar naakt zie.

Ik word tenslotte wel 18, maar dan zit ik nog wel een soort van in de puberteit.

Ik ga gewoon zoveel mogelijk proberen niet te kijken en als ik toch per ongeluk kijk, proberen mijn erectie te verbergen.

Bijvoorbeeld door gewoon iets leuks te kijken op mijn telefoon/laptop of gewoon aan andere dingen te denken.

Bedankt voor de tips allemaal en ik ga zeker genieten in het hotel!

(Trouwens: De naam van het hotel is Fletcher en ik heb gehoord dat dat een heel mooi hotel is, met panoramisch uitzicht over Amsterdam. Ik zal later in een topic vertellen hoe het was!)

Liefs,

AjaxFan2021

 

Maar hoe zou jij het vinden als jij daar staat te douchen en je moeder is nog in de kamer? Dat is toch ook niet chill. Ik zou gewoon afspreken om de kamer even te verlaten wanneer de ander aan het douchen is.

Hoi @xLisa ,

Ik vind het helemaal niet erg als mijn moeder mij naakt ziet en als ik mijn moeder naakt zie.

Ik ga gewoon proberen weg te kijken als mijn moeder doucht en gewoon een leuke film op mijn laptop te kijken.

Liefs,

AjaxFan2021

Even een update:

Mijn moeder en ik hebben besloten om niet naar het hotel te gaan wat we hadden gekozen.

Dit omdat we alle twee privacy willen zoals @xLisa en @Simply Me al zeiden.

En we hebben ook besloten om de overnachting uit te stellen vanwege de lockdown.

Want er is niks open in de omgeving, het enige wat kan is wandelen en daarmee houdt het helaas op.

Dus daarom stop ik met reageren op dit topic.

Liefs,

AjaxFan2021

Hoi allemaal! Weer eventjes een update:

Laatst hadden mijn moeder en ik het erover om in deze lockdown er toch nog tussenuit te gaan.

En misschien naar dat ene hotel wat we in gedachten hadden.

Ik ga gewoon zoveel mogelijk proberen niet te kijken, mijn erectie te verbergen en anders bijvoorbeeld even naar de badkamer te gaan of even wat te gaan drinken in de lounge (die is volgens Fletcher wel open!)

Ik heb er zin in, maar weet nog niet wanneer mijn moeder en ik een weekendje weg gaan.

Liefs,

AjaxFan2021

Reputatie 5
Badge +6

@AjaxFan2021 , zoals je al hebt gezegd, is de douche in het midden van de kamer, dus kun jij naar de badkamer, en daar eventueel je erectie verhelpen indien de lounge toch niet open is, groetjes...

Ha @Flopflop14 Ik denk dat de lounge wel open is hoor.

Ook voor hotelgasten!

Maar in elk geval bedankt voor je tip.

Ik neem mijn laptop mee en dan kan ik bijvoorbeeld een leuke film/serie kijken op Videoland.

En zoals ik al eerder zei, ik vind het niet erg als mijn moeder mij naakt ziet.

Dat vind ik niet erg en ik schaam me er niet voor.

Ook al ben ik dan al 18!

Liefs,

AjaxFan2021

Reageer