Vraag

hopelijk snel in een gezinshuis wonen

  • 16 July 2022
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee.. ik haat me leven... me moeder scheld me elke keer uit.. bijvoorbeeld als ik zeg dat ik alleen wil eten zegt hou je grote vuile bek en donder op. En als ik perongeluk mezelf zeer heb gedaan gekrast met een pen op me gezicht en nu in litteken heb mischien dan zegt me moeder van het doet me zeer om te zien dat je dat heb gedaan je gaat toch niet je hele gezicht verminken en ze is heel boos op me .... zoals laat zei ze je bent toch geen gehandicapt en ja ik word daar heel bang en onzeker van als ze dat zegt... verder maanden terug of langer geleden dronk ze een fles wijn per dag heel vaak bijna en ik moest het soms in schenken voor haar en ik werd er best onzeker van want ze was best boos soms of irritant tegen mij aan het doen en laast at me zus niet dus was me opa hier gekomen en slaat me zus of deed haar zeer en toen moest ze huilen en ik ook .. en me op had Bijna de politie gebeld sindsdien gaat me moeder zeggen tegen me zus eet je wel en maakt ze grapjes tegen me zus ik snap het niet maar me zus mischien wel en jaren terug toen ze nog wijn dronk was er een keer een politie gekomen omdat me moeder op de grond lag en ze wou wat me vader aan doen denk ik en toen  moest ik met me zus Naar me tante toe en krijg ik een beer van de politie en verder voel ik me heel onveilig of niet goed hier en haat ik me leven en wil ik haar niet meer zien maar ik wil wel nog met me zus  contact houden en me vader en verder ga ik 19 juli in een gezinshuis kijken en hopelijk woon ik daar snel want hier ben ik super bang en ben ik bang voor me moeder😭😭😭🥺 ik haat me leven echt...😭😢 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hoi

ik hoop echt voor je dat het gezins huis wat is! laat je weten hoe het is gegaan? heel veel sterkte!

Reputatie 2
Badge +2

Ja ik ook🥺❤ ja ik ga 19 juli kijken bij het gezinshuis om half 4   dus dan 19 juli om  7 uur in de avond kan ik reageren of eerder ❤❤❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹💖💖💖❤️‍🔥💖

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Heb je het gezinshuis al bekeken? Wat naar voor je dat het zo slecht gaat met je moeder, en dat jullie daarvoor moeten boeten. Reageer je snel?

groet, Jackie

Reputatie 2
Badge +2

Ja ik ben vandaag bij het gezinshuis geweest de mensen waren gelukkig aardig alleen ik ben best verdrietig nu ... want ik ben nu thuis en ik ben best bang .... maar het gezinshuis was leuk en de mensen ook

Reputatie 4
Badge +1

Ja ik ben vandaag bij het gezinshuis geweest de mensen waren gelukkig aardig alleen ik ben best verdrietig nu ... want ik ben nu thuis en ik ben best bang .... maar het gezinshuis was leuk en de mensen ook

fijn dat je het gezinshuis wat vindt! maak je maar geen zorgen het gaat allemaal goed komen!

Reageer