Heb je een tip of iets van hetzelfde deel het met mij plz.
AnoniemeGuy22
Heb jij misschien nog tips ofzo want ik zit er erg mee
Heb je een tip of iets van hetzelfde deel het met mij plz.
AnoniemeGuy22
ik ben zelf een hetero maar als ik gay zou zijn zou ik het wel gwn zeggen want je kan er niets aan doen. Je ouders accepteren je heus wel en meestal hebben ze het ook al door.
Ouders die het niet accepteren zijn losers. Maar als ze echt van je houden houden ze van je hoe je ook bent.
toch is dit misschien wel makkelijk zeggen omdat ik hetero ben. Maar zo zou ik het gwn doen
suc6
groetjes anoniempje
Als mijn ouders het al door hadden zouden ze er al op gekomen zijn. Alleen mijn beste vriend weet dat ik gay ben.
Hey,
Zoals
Ik gebleven en zij vroeg Taylor ben je homo dat mag je gerust zeggen ik zei ik vind meisjes leuk tot ze vroeg voel jij je soms een meisje? Ik zei ja en mijn lerares zei je hebt transseksuele gevoelens. Na een tijdje werd ik depri want ik wou een meisje zijn en ging naar mijn ouders ze zagen dat ik niet gelukkig was ik zei ik vind mezelf een meisje en wil transseksueel zijn. Ze waren van kijk je krijgt zakgeld als je spaart betalen wij de rest enkel moet je sparen voor geslachtsverandering.
Mijn ouders vatte het goed op en het verbergen brengt depressie dus kun je best gewoon eerlijk en open zijn
Ikzelf ben homo, maar nog niet uit de kast
Ik wil wachten tot ik er klaar voor ben
Ik zou als ik een nacht niet thuis ben een brief achterlaten
Of ik zou wachten tot ik een lief heb en zeggen: ik heb een lief, ik zal ze morgen laten zien.
En dan gewoon een jongen laten zien.
Laat weten wanneer je het verteld hebt
Ik heb zelf geen ervaring maar mijn zus wil een jongen zijn en hij vertelde het nooit het was in kleine stapjes en toen hij een winkel in liep en meteen naar de jongens afdeling liep wist mijn moeder genoeg maar ik denk dat je ouders het wel weten
Hey ik ben een biseksueel meisje. Zelf leef ik in een omgeving waarbij het oke is. Dat wist ik ook wel. Toch vond ik het lastig, omdat ik zelf mijn geaardheid ook niet zeker wist. Misschien heb jij dat ook. Het is toch wel fijn om het zeker met iemand het erover te hebben. Voel je verder niet verplicht om heel officieel en groots “uit de kast” te komen. Dat hoeven hetero’s ook niet. Deel het lekker met wie je zelf wilt. Succes!
Nou ik ben Lesbienne en ik heb langzaam wat tekens gegeven.
Zoals de lesbian prideflag natetekenen en op een zichtbare plek hangen enz..
Ik ben 13 en homo en mn moeder zag het al aankomen en ze vroeg vorig jaar van jij vind jongens leuker dan meisjes he schat .
En ik zei van ja ik denk het wel en ze zei wat leuk is weer is wat anders maar het maakt ons niks uit als je maar zeer gelukkig ben
Hoihoi,
Ik ben nogal laat met mijn reactie, maar ik zal toch maar mijn ervaringen delen.
Je moet vooral doen wat jij het liefste wil. Vertel het eerst aan een zus of broer, of aan een goede vriendin. Je kan er uiteraard ook gewoon voor kiezen om simpelweg een appje te versturen. Pak het in ieder geval rustig aan, doe niets overhaast. Ik raad sowieso aan het eerst aan je ouders en gezin te vertellen. Het zal hoe dan ook awkward worden en je zal je hoe dan ook schamen. Ik werd de allereerste keer ook helemaal rood, maar ondertussen ben ik eraan gewend om uit de kast te komen. Ik ben nu 14 (bijna 15).
Sterkte en veel succes!
Groetjes,
Jonas
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.