Vraag

Hoelaat gaan jullie slapen in de vakantie?

  • 28 June 2020
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy iedereen!

Ik heb een vraagje ! Ik heb nu een week zomervakantie achter de rug maar steeds heb ik discussies met mijn ouders over bedtijd.. Hoelaat gaan jullie naar bed in de zomervakantie? Ik ga nu om 22.00 uur een ben 13 jaar. Mijn ouders willen dat ik liever wat vroeger naar bed ga.. Terwel ik wel uitslaap tot minimaal 10 uur. Ben ik de enige die rond deze tijd naar bed moet??
 

Groetjes !! 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

 

O ja ik ga pas heel laat slapen omdat ik gwoon geen zin heb..

Heyo,

Toen ik 13 was mocht ik van me opa en oma tot max 21.00 beneden zitten. En er werd van mij verwacht dat ik om 22.30 sliep. 

Ik was toen al een hele slechte slaper. Ik kan gewoon niet langer dan 2 tot 4 uurtjes slapen. Dus als ik om 23u naar bed ga dan heb ik met een klein beetje geluk dat ik tot 02:00 of 03:00 slaap. Nu momenteel stream ik tot 01:00 dan ga ik nog een uurtje in de Discord praten met mensen of even Netflix kijken, of social media door scrollen. Dan ben ik van plan om rond 02:00 te gaan slapen. Soms slaap ik pas rond 03:00, maar dan heb ik voor de volgende dag wel ergens een powernap nodig.

Momenteel doet er niemand moeilijk over wanneer ik ga slapen of naar boven ga, want ik woon alleen.

See ya!

Spookyzx.

Hey ,

Bij mij is het echt verschillend hoelaat. Het licht ook aan wat ik de volgende dag moet/ga doen. De ene keer ga ik om 22.00 naar bed en moet ik eruit om 03.45  en de andere keer is het om 01.00 en moet ik er om 06.00 uit. En zo maar door. Het komt ook wel is voor dat ik pas om 07.00 naar bed ga maar dan heb ik een soort van avond dienst achter de rug. En word ik dan rond 11.00 weer wakker. Dus dat is heel verschillend bij mij. Ik ben trouwens 15(bijna 16)

Maar jij ben 13 , dus ja dan is het wel wat anders. Toen ik 13 was maakt het mijn ouders niet heel erg uit ook omdat ze bijna niet thuis waren en mij wel vertrouwden en ook omdat ik heel zelfstandig ben. Maar ik moest wel rond 00.00 op bed liggen,  maar vaak lag ik er rond 23.00 in en net als spookyzx ben ik niet een hele goede slaper  en heb niet zoveel slaap nodig , maar ik denk dat jouw tijd wel prima is. En misschien kun je even kijken  op de site van het nibud. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Badge

Hoii,

Ik ben ook 13 en mijn ouders zeuren niet echt over dat ik naar bed moet. Ik hoef pas om 23:00 naar bed ofz. Het ligt eraan hoe laat mijn ouders naar bed gaan. Ik ga meestal om dezelfde tijd als hen naar bed. Ik slaap meestal wel tot ongeveer 8 uur/half 9.

Greetzzz

Reageer