Okay. Dit klinkt waarschijnlijk als je gemiddelde puber die problemen heeft met haar ouders, maar dat ik gewoon niet het geval.
Laat me het uitleggen.
Ik, een meisje. Ik hou erg veel van mijn ouders, en ik zit ermee dat ik denk dat mijn moeder me haat, omdat iedere keer als ik thuis kom is het werd te wat ze doet schreeuwen tegen me, en me vertellen wat er allemaal mis met me is, ik ben verwend, ik ben lui, ik ben dom etc…
De andere keer is mijn moeder degene die naar mij vent, en daar ziet ze geen problemen mee, en de andere keer slaat ze me, gooit ze me van de trap af of dreigt ze mijn huisdier te vermoorden..
Ik denk echt dat ze mentaal ziek is, maar ik zit altijd met dat schuldgevoel dat ik niet goed genoeg voor haar ben om van te houden..
Mijn vader en moeder wonen samen, maar hebben geen relatie meer, en mijn vader is er bijna nooit, hij drinkt, doet w1€t maar als hij er is is hij verantwoordelijk en aardig.. Mijn moeder doet wel normaal tegen hem, maar denkt nooit twee keer na om tegen ons te gaan schreeuwen over haar eigen problemen ..
Ligt het aan mij dat ze zo doet, of is er iets mis.. wat moet ik dan doen?