Vraag

Hoe vertellen jullie rare dingen tegen je ouders?

  • 14 December 2019
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb iets raar ik wil naakt slapen maar durf het niet te vertellen tegen m'n ouders hoe vertellen Julie dit soort dingen? 💯


6 reacties

Heyo,

 

Waarom zou je het aan je ouders willen vertellen?  Je kan 's avonds  als je gaat slapen toch al je kleren uit doen en naakt gaan slapen. Je ouders hoeven dat toch niet perse te weten.

 

See ya!

Spookyzx. 

Precies wat @Spookyzx  ook zegt! Je hoeft het helemaal niet te vertellen aan je ouders.

Heyo,

 

Waarom zou je het aan je ouders willen vertellen?  Je kan 's avonds  als je gaat slapen toch al je kleren uit doen en naakt gaan slapen. Je ouders hoeven dat toch niet perse te weten.

 

See ya!

Spookyzx. 

Nou omdat m'n moeder mij in de ochtend wakker maak..... Dus ja ik weet nie hoe da moet? 

hey

 

je zou ook kunnnen zorgen dat je zelf op staat dat ze je ook niet wakker gemaakt hoeft te worden.

zo hoef je het niet te zeggen en zo leer je voor later zelf op te staan voor later. 

 

groetjes blue 

Precies wat ik in zijn vorige topic ook had gezegd, wat over precies hetzelfde ging....

Hallo Politie :)

Ik zou het gewoon niet vertellen en gewoon doen want je wordt neem ik aan gewoon zelf wakker en gaat zelf naar bed dus dan hoef je het niet te vertellen tegen hun, wel zeggen dat ze alleen binnen moeten komen nadat ze hebben geklopt en jij het teken hebt gegeven om genante situaties te voorkomen.

-Dr8gon99

Reageer