Vraag

hoe vertel ik mijn ouders dat ik wiet heb gebruikt

  • 11 February 2020
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Hey ik ben Juan, Ik was dus laatst op feestje van m’n oom men broer vertelde m’n moeder daar dat hij wel is blowde ze deed er niet moeilijk over maar hij is 19 alleen ik gebruik elke dag in de school pauzes en ik wil graag eerlijk zijn alleen ik weet niet hoe ik ze t kan vertellen (m’n vader zal me

vermoorden als die t weet) dus hoe kan ik t beste aanpakken?


2 reacties

Hey,

Dus je wilt je moeder vertellen dat je wiet rookt, en je vader mag het niet weten?

wonen ze nog samen?

Lastig Lastig..

Misschien een briefje achterlaten voor je moeder? Je kan op dat briefje je hele verhaal schrijven over dat je niet wil dat je vader erachter komt en dat je bang bent dat ze het niet goed vind. Als ze thuis is kunnen jullie er een gesprek over hebben en heeft ze het daarvoor al een beetje kunnen verwerken.

Ik hoop dat dit een beetje helpt, succes!🍀

Xx 

Hallo Juan420 :)

Je kunt inderdaad een briefje doen, je kunt ook gewoon even op een goed moment tijdens het eten bijvoorbeeld zeggen dat je iets moet vertellen en dan vervolgens vertellen dat je al een tijdje wiet gebruikt, je kunt ook vragen (Hoe zou je reageren als ik wiet rook?). Dan weet je in ieder geval de reactie en daarna kun je het vertellen.

-Dr8gon99

Reageer