Skip to main content

Hii,

Ik ben 16 jaar, en ik had strings besteld, maar ik weet niet hoe ik dit mijn moeder moet vertellen. Ze is heel akward met dit soort dingen en ze vindt dat ik te snel groot word enzo. Hoe kan ik dit goed brengen?

ps. Ik had strings besteld omdat dat fijner is voor bij sport broeken of strakke broeken 

Kan je het misschien stiekem dragen? Misschien ergens achterin de was verstoppen en dan als het klaar is het weghalen voordat je moeder het gaat vouwen etc. Weet je of je moeder zelf strings draagt? Dat kan een conversatie makkelijker maken. En als ik zoiets tegen mijn moeder zeg gaat ze meestal gelijk denken dat ik sexueel actief ben misschien kan je ook extra duidelijk maken dat het alleen is omdat het lekkerder zit bij bepaalde soort broeken. En effe helemaal weg van dit onderwerp dat onder je tekst van Albus Dumbledore sprak me heel erg aan omdat ik de grootste Harry Potter fan ooit ben 😩

Ik zou dit eerlijk gezecht gewoon zeggen want je bent nu eenmaal 16 een prima leeftijd voor dit soort dingen!! 
het hoeft natuurlijk niet maar je moeder gaat dit waarschijnlijk wel in de was vinden en dan zeg je gewoon dat je het had gekocht omdat je dus een strakke broek aan wilt. Je hoeft dan ook niet te liegen😘

Reageer