Skip to main content

Hé nu het ‘‘s avonds kouder is ben ik nieuwsgierig hoe jullie nu slapen kwa kleren en slaapkamerraam  

Oh ja zet ook je leeftijd erbij

Ik ben 15 en doe gewoon een warme pyjama aan met een warm donsdeken en vaak mijn raam op een kiertje. 

Groetjes 

Anoniem789 

Hoi,  ik ben 15 en ik slaap met een shirt en een boxer. Ik heb wel een lekker dik dekbed. Ik houd wel van de frisse lucht nu, ik woon buitenaf en ben het wel gewend 😉. En ik heb me opgegeven voor een winter kamp met tent overnachting, dan trek ik wel wat warmers aan 's nachts haha. 

Groetjes liefs Tartan X 

Ik doe tegenwoordig wel raam dicht omdat het anders wel koud word. qua kleding slaap ik gewoon in onderbroek en hemd zoals altijd, mijn deken is eigenlijk perfect voor beide seizoenen. als het echt heel koud word heb ik nog een stoffen deken die wel goed warm is.

Hoi ik ben een jongen ben 17 heb mijn raam vaak open en heb ook vaak een wetsuit aan tijdens slapen vind ik wel geil gewoon iets straks soms ook wel een speedo of zo’n strakke lange zwembroek 

En wat als je naar de wc moet dan krijg je die wetsuit toch niet optijd naar beneden 

@Tartan15 Zo’n winterkamp lijkt me ook wel gaaf

Ik ben 13 jaar en slaap onder een 4-seizoenen dekbed met het raam nu nog wagenwijd open en ik lig naakt in bed

15 jaar en heb hemdje en string aan. 

En wat als je naar de wc moet dan krijg je die wetsuit toch niet optijd naar beneden 

Jawel hoor ze gaan best makkelijk uit

Hey, ik heb een goed warm dekbed en ik heb een hemdje en een slip aan in bed. Raam staat op een kier van boven. Ik vind die koude lucht wel prettig. Ik ben een jongen van 13. 

Liefs, Tover xxx

IK ben 12 en slaap normaal in een boxer zonder en zonder shirt. Maar het word soms 3 graden dus nu met shirt aan

Toch wel ff wennen dat het nu tartan15 is

Groetjes mij @Anoniemxv 

Qua kleding nog hetzelfde als in de zomer. Alleen een boxer. Heb al wel weer een dikker dekbed. Als het ‘s nachts onder 0 gaat doe ik ook een tshirt met lange mouwen aan (en meestal een winterdekbed, en een warmwaterkruik. Ik houd niet echt van kou😅)

Heyy,

Ik slaap gewoon in een boxer/slip, maar dan wel met een dikker dekbed en als het echt te koud is doe ik er een shirtje bij aan. Ben wel blij dat het weer kouder wordt vind het altijd knus lekker onder mijn dekbed😊

Groetjess, ItsJustMe :)

Hallo ik ben twaalf en ik draag soms termo kleding tijdens het slapen of een wetsuit en als je het erg koud hebt kan je op temu een elektrische warmte deken kopen voor 10 euro echt aanrader 

hoi, ik ben 12 en slaap in een lange broek en een t shirt ( pyjama ) en sinds een week licht mijn winterdeken op mijn bed en eerlijk gezegd bevalt dit me wel 🙂 ik slaap nooit met mijn raam open en ben dat ook niet gewend.

@Ryan d2024 ik wil geen zeurpiet zijn alleen zou ik oppassen met elektronica in je bed, zeker als het van Temu komt, kijk je weet nooit 100% hoe ze dat daar maken, voor het zelfde geld vliegt dat ding in de fik als jij ligt te slapen:(

Gr Smokey ^^

@Ryan d2024  temu is niet erg betrouwbaar zeker niet in kwaliteit 

13, raam dicht, in de winter een dekbedpluimending, ik draag boxers in bed, geen shirt ik kan er niet tegen dat het shirt om mij draait als ik me omdraai in bed.

(In de zomer is het anders) 

Uhhm ik ben een meisje van 14 en ik slaap in een pyjama dat bestaat uit een veels te groot t-shirt en een los of strak broekje dat ongeveer tot iets boven mijn knieën komt(want ik heb niet echt andere). Daarnaast draag ik altijd sokken want ik haat het als m’n voeten koud zijn hahaha. Ik heb een deken en daarboven nog een dun dekentje en in de kast ligt nog een deken voor als ik het nog koud heb of als ik mijn raam open wil hebben omdat ik gek ik mijn hoofd ben en hou van frisse lucht. 

@Aubien ik heb hem twee jaar geleden van temu gekocht er is zelf water overheen gevallen en hij werkt nog dus 

Hey, ik slaap in een dikke lange broek en en shirt met korte mouwen. Ik laat normaal altijd de deuren en ramen dicht want ik wil niet dat er beestjes naar binnen komen. Ook hoor ik veel auto's buiten, dus dat is ook een andere reden waarom ik alles dicht houd.

Groetjes van mij

Op het moment nog meestal in mijn luier en shirt maar als het kouder wordt dan doe ik weer een romper met lange mouwen erover aan. Ik heb een rooster boven mijn raam de staat nu op de middelste stand (half open) in de zomer staat deze volledig open. Op het moment lig ik nog wel onder mijn zomer-dekbed maar ik vind het toch wel af en toe wat fris dus hoop binnenkort mijn winter-dekbed weer op bed te liggen. Ik ben 17 jaar

Liefs Linne 😘 

Ik slaap ik dezelfde pyjama als zomers, gewoon korte broek en korte mouwen. Verder heb ik een zomerdekbed en nog een extra deken erover. Ik heb 1 oude trui waar ik heel soms in slaap. Raam staat meestal open, alleen vorig jaar had ik meerdere malen dat het 3-4 graden was op me kamer, dus dat ga ik deze winter hopelijk wel voorkomen.

@Aubien ik heb hem twee jaar geleden van temu gekocht er is zelf water overheen gevallen en hij werkt nog dus 

Oké

ik ben 14 (bijna 15) en ik heb nooit mijn raam open want ik heb een overactief brein s’ avonds en dan ben ik altijd bang dat er aliens binnen komen (ja, serieus en ik ben er niet trots op). ik sliep wel een hele tijd met een warme pyjama aan tot ik gister doorlekte en ik een schone broek aan moest en m'n enigste was nog een kort pyjama broekje. verder slaap ik met 3 dekens en sokjes aan. (en vaak mijn kat die me warm houd)

Reageer