Skip to main content

hoe overtuig ik m'n ouder om maar een concert te gaan?

• May 12, 2025
  • 6 reacties
  • 29 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi.  Ik ben sinds een tijdje een mega grote fan van YUNBLUD. Mijn vrienden vinden hem niet leuk en raar, maar het rare is juist geweldig aan hem! Maar hoe dan ook hij komt in oktober naar Nederland en ik wil zooo graag naar dat concert, maar ik ben bang dat mijn ouders mij er niet heen willen laten gaan omdat ze denken dat het lelijk is of omdat ze hem een alcoholist vinden enzo. Wat moet ik doen?

6 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Door je ouders duidelijk te maken dat het heel belangrijk voor je is. Misschien nog niet gelijk vertellen maar eerst 'teasen' bijvoorbeeld door te zeggen: pap, mam, ik wil iets echt héél erg graag maar durf het niet te vragen omdat ik bang ben dat jullie nee zeggen. Ik vraag het daarom pas overmorgen. En dan de volgende dag nog een keer herinneren en dan uiteindelijk vertellen. Grote kans dat ze nèt iets aandachtiger naar je verzoek luisteren als je het zo 'spannend' brengt.

• May 15, 2025

Dat is dus echt lastig.

Ga je nu helemaal niet met anderen? Want dan begrijp ik wel dat ze je niet alleen laten gaan?

Zoek eerst even iemand om samen mee te gaan, dat is leuker ook of heeeeeel veel zeuren en dan willen je ouders misschien mee ? Ik hoop het echt voor je want concerten bezoeken is zooo leuk

Forum|alt.badge.img+1

Ik mag gaan!!!! Het is wel lief want mijn oma wpu meegaan en ik weet zeker dat ze de muziek niet leuk vind maar ze zei dat ze het wel gezellig met mij vind dus🤩

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Aaaaah wat supertof dat je mag gaan!! 🥳🎉

En echt zo lief van je oma dat ze mee wil — ook al is het niet haar muziek, ze doet het voor jou en dat zegt echt veel. Dat wordt vast een hele bijzondere avond samen! 🖤

Geniet er met volle teugen van en zing keihard mee! Je hebt het verdiend 😄

Liefs,
Ben

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Misschien kan je je ouders deze muziek laten horen en dan smeken of je mag gaan. Of extra hard je best doen met huishoudenelijke klusjes enz.

xx liefs Wolf 🐺

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik mag gaan!!!! Het is wel lief want mijn oma wpu meegaan en ik weet zeker dat ze de muziek niet leuk vind maar ze zei dat ze het wel gezellig met mij vind dus🤩

Oh heeyyy, ik zie dit nu pas. Gefeliciteerd!