Skip to main content

Hey,

Ik heb en moeder met autisme en daardoor is ze best snel boos.

Ze wordt zeg maar niet zo boos dat ze me slaat ofzo en ze is gewoon super aardig en lief, maar ik vindt het wel lastig.

ik wordt ook vrij snel boos (alleen thuis, op school enzo ben ik heel rustig) en als ik boos ben ben ik echt goed boos. Dan heb je zeg maar veel kans op klappen (ligt eraan wie het is) 

Maar het probleem is, dat ik doordat m'n moeder soms wat, tja, boos reageert op dingen dat ik daardoor weer heel snel boos wordt.

En dan loopt het vaak een beetje uit de hand. Niet heel erg hoor

Nou ja, als iemand tips heeft hoor ik ze graag!

Hoi ik weet niet of het een goeie tip is maar dan zou je elkaar beter even kunnen negeren en in een andere kamer ofzo blijven zodat je je niet boos maakt op elkaar.  En ik doe soms als ik heel boos ben en ik kan dat niet naar mn ouders doen dan ga ik keihard meppen op zolder tegen een matras :blush:  net zolang tot ik moe ben en dan gaat de boosheid ook weg.  Maar ik weet niet of je er wat aan hebt hoor :)

Grtz en liefs Julian X

Heey,

ik vermoed dat mijn vader autistisch is (mijn broer heeft het en het zit in zijn familie). Ik herken het probleem, mijn vader word vaak uit het niets extreem boos. 
ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan, maar voor mij is het het beste om de confrontatie uit de weg te gaan.

ik weet dat het vaag klinkt, maar in zo’n geval zal jij de ‘ouder’ moeten zijn omdat je moeder het even niet kan. Jij moet de verstandige zijn, en proberen te zorgen dat het niet uit de hand loopt (door bijv. Je moeder maar even haar gelijk te geven oid) Sorry ik weet dat het moeilijk is. 

ik heb er vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen! 

groetjes,

kwakend1tje

Reageer