Hai hai!
Ik heb hier al een keer eerder op geplaatst en heb mn account weer terug.
Ben nu al een langere tijd van school af door mijn mentale gezondheid.
Zit veel in mijn kamer en voel me niet het veiligst hier maar zolang ik met iemand op discord in een call zit is het okee :]
Ik heb al hulp proberen te zoeken maar ik geef snel op met dingen en laat snel dingen vallen omdat ik denk dat ik unvalid/ het niet waard ben omdat mensen het zwaarder hebben dan mij.
Ik heb al bij de ggz gezeten, gepraat en alles. maar het is moeilijk voor mij om face to face veel te durven zeggen. (vroeger veel gepest/gejudged.)
Ik woon hier nogsteeds met mn ma, pa en mn broertje (hij is zowizo favorietje)
Mijn vader voelt niet echt als een vader voor me. hij trekt ook meer op met mijn broertje en doet nogal vreemd. nul contact todat je een ruzie heb en dan gaat ie ineens rennen en schreeuwen achter je aan. je snapt t wel. ook hadden we ruzie voor mn verjaardag onlangs, en heeft hij mij niet gefeliciteerd en hij kijkt mij niet aan en ik hem niet. het is een beetje een vreemde guy. ik weet ook niet.
Ik ruzie veel met mijn moeder en zit veel online/vr omdat k t gwn nii meer zi zitten om dingen irl te doen. ik ben moe.
soms voelt t wel alsof k hulp wil maar andere keer niet en ik weet vaak ook niet hoe ik me voel. Helfte van mijn dagen zijn een blur/onrealistisch aanvoelend.
Ik heb beide mijn ouders uitgelegd wat ik voel en hoe ik het zie zitten etc. telkens krijg ik nog comments van dat ik egoistisch ben omdat ik niets doe en lui omdat k op bed lig en achter de pc zit.
Mijn ma zei dat ik binnen 2 weken naar een '’dagsbesteding'’ iets toe moest maar van een online vriend van me hoorde ik dat dat niet heel veel gaat helpen/nare verhalen.
ik game niet eens meer en niets is meer echt fun behalve dingen van vroeger, de zo op zn minst iets betere tijden maar niks is genoeg voor mn ma.
Je zal nu wel denken, Heel veel gelezen en weet ook niet wat k verder moet? is niet erg je hoeft nii te rea
als je wel wa weet kun je alsjeblieft een reactie schrijven? :]
(ik weet het ik type/vertel dingen een beetje slordig gwn een soort boom manier. stam het begint ergens en dan takt het af naar veel details etc en andere mensen en andere dingen)
tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 3,: plaats op het forum geen persoonsgegevens.