Skip to main content
Vraag

hoe moet ik dit vertellen aan mijn ouders?

• February 17, 2025
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi, 

Soms irriteer ik me echt aan mijn ouders, ik hou wel van ze hoor. Maar vandaag kreeg dus ruzie met mijn moeder, want ik wou dus e en kaarsje aan doen maar de lucifer brak door midden, dus de lucifer was aan en viel op tafel. Mijn moeder gaat meteen lopen zeggen dat ik in paniek was. Dat is niet zo. Dan wil ik proberen uit te leggen, ze praat gewoon door me heen. Echt heel irritant. Ik wil dat ze gewoon op houdt met dingen te zeggen dat niet klopt. Toen ik geïrriteerd was zei mijn moeder van als je niet normaal kan praten dan praten we niet met jou. Soms is ze echt heel erg vervelend. Maar ik hou wel van haar. Hoe moet ik dat duidelijk maken dat het echt vervelend is? Ik ga toch ook niet allemaal over mijn ouders allemaal dingen zeggen dat niet klopt? Dus ze moet echt stoppen.

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii ​@Zeepsopje ,

Wat vervelend zeg! Kun je dit aangeven via een brief? Dat lijkt me het beste dan praten ze niet door je heen. Hoop dat het snel stopt.

Liefs 🤗

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 18, 2025

Nu heb ik alweer ruzie. Ik heb dus nu ook niet gegeten. Ik vind het verschrikkelijk, ik wil niet volwassen worden meer. Verschrikkelijk menstruatie altijd stomme responsibility. 

• March 10, 2025

That’s life…