Skip to main content
Vraag

Hoe laat slapen jullie?

• February 1, 2025
  • 31 reacties
  • 340 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• May 5, 2025

Hoi

Meestal slaap ok om 21:00 en de wekker gaat om 6:00. 

Ik heb dit ritme al bijna 6 jaar. En het werkt enige kutte is ik heb bijna altijd slaapgebrek heb 

Groetjes badeend

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • May 5, 2025

Ik lig best vroeg in bed maar wanneer ik echt lig te slapen is het rond 4 uur 's nachts, gisteren was het gelukkig wat eerder romd 1 uur 's nachts

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 5, 2025

Hoi 

Ik slaap meestal rond 1 mr k heb slaapproblemen dus soms slaap ik ook pas om 6 of gwn niet

• June 10, 2025

Hallo,

Grappige vraag.
Ik heb een soort van slaapprobleem. Mijn vader is zoöloog en doet vaak 's nachts onderzoek (en is dan dus van huis) en dan ben ik dus alleen thuis. Ik ga meestal wel rond een uur of 10 naar mijn kamer maar ga meestal pas slapen tegen 12 uur. 

Maar het komt ook weleens voor dat ik pas ga slapen tegen 2 of 3 uur. Ik ga soms ook tegen 11 uur nog even een wandeling maken of zo en dan wordt het ook laat. Ik heb ook weleens helemaal niet geslapen.

Aan de andere kant ga ik ook weleens supervroeg slapen, meestal nadat ik een nacht heel weinig heb geslapen (bijvoorbeeld om half 8 of zo).

Groetjes!

Fristi_
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Ik kan nooit slapen bij mij verschilt het heel erg maar meestal ga ik niet slapen voor 1-2 uur snachts

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Nu 😅

het is nu 22:19 hier