Skip to main content
Vraag

hoe kun je een echt/neppe vrienden herkenen?

• September 30, 2025
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik weer… 

ik heb mijn hele tijd lang heb ik maar neppe vrienden… en dat wil ik gaan veranderen dus ik wil het verschil kunnen weten van een goeie vriend en een slechte(gewoon als vriend niet als vriend vriend) thanks!!

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

een goeie vriend is iemand die aardig doet en je helpt en blij is voor je. die luistert naar je en lacht met je en niet om je. die zegt geen stomme dingen achter je rug en die vindt je leuk zoals je bent.

een slechte vriend is iemand die alleen komt als ie iets wil. of die gemeen doet en je naar beneden haalt. die er niet is als jij verdrietig bent maar wel wil dat jij er altijd voor hem bent. en die jou rot laat voelen in plaats van blij.

dus eigenlijk kan je het zo zien: bij een goeie vriend voel je je fijn en veilig, bij een slechte vriend voel je je stom en leeg.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 1, 2025

thanks wolf ik waardeer het echt… ik hoop gewoon dat ik in mijn toekomst echt vrienden ga maken… want al mijn vrienden zijn nep

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ahw, dank je voor je berichtje 💛 en dat snap ik echt heel goed… het is ook super naar als je het gevoel hebt dat al je vrienden nep zijn. Maar weet je? Je gaat nog zoveel nieuwe mensen ontmoeten. Op school, in een sportclub, bij een hobby of later op werk.

Er zijn echt mensen die jou wel leuk gaan vinden om wie je bent. Het duurt soms even, maar het komt echt. Probeer nu vooral dingen te doen die jij leuk vindt, dan kom je vaak vanzelf mensen tegen die hetzelfde leuk vinden als jij. Jij bent niet nep, en er komen echt betere vrienden op je pad 🤗.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon- 

thanks dat hoop ik maar….

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Zal vast goedkomen :)

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Ik heb ook neppe viendinnen en vrienden.