Skip to main content

Hey ik ben een meisje van 16 en ik wil het telefoonnummer van mn vader krijgen zonder dat iemand het weet maar vooral mn moeder mijn vader heeft iemand vermoord toen mn moeder zwanger was van mij hij heeft toen 15 jaar celstraf gekregen en tbs mijn vader heb ik 1x in mn leven gezien en dat was 1 of 2 jaar nadat hij vrij kwam hij kwam als een "verassing" naar mijn oma's verjaardag's feest (moeder can mn vader) toen hij voor me neus stond en zei "hey ik ben je dochter" kreeg ik een woedeaanval sloopte daar een paar dingen en was weggerend mn oma en paar andere familieleden rende achter me aan maar ik was boos en schold ze uit en nu willen ze geen contact meer met me dus ook willen ze de telefoonnummer niet geven hoe dan ook uiteindelijk mn moeder haalde me op met de auto ergens verder in tilburg mijn moeder en ik praten niet over mn vader dan wordt het akward dus dat is sowieso geen optie ik ken een paar mensen die hij vroeg kende een vriend van hm laten we hm happy noemen maar hij zei eerst dat hij aan zn telefoonnummer kon komen maar toen begonnen we te chillen en hij me leuk te vinden maar ik heb een vriend en ik ben 16 dus dat werdt natuurlijk niks en zijn er een paar dingen gebeurd en ik heb meerdere mensen ontmoet die niet echt "veilig" zijn mn vriend zei ookal dat ik op moet houden om zn telefoonnummer te krijgen omdat ik wat gevaarlijlere mensen door te kennen maar ik MOET zijn telefoonnummer krijgen maar het lukt niet weet iemand een oplossing?!

Hoi

Misschien is het een idee om je vader via sociale media te benaderen. Op die manier kan je vanop een veilige afstand stilaan contact met hem leggen. 

Moesten jullie besluiten op een dag af te spreken, lijkt het me verstandig om dat in het openbaar te doen. Op die manier zouden jullie jebeiden veilig kunnen voelen, aangezien jullie in het bijzijn van een hoop anderen zouden zijn. 

Gr. Kenshin

Dat kan niet ik heb hm via facebook al bericht maar heeft hij niet gezien dus dat kan niet en ik ben niet bang voor hm dat is het niet

Je kreeg een woedeaanval toen hij zei dat ie je dochter was?

Heyo,

Kun je niet gewoon naar hem toe gaan, of die oma? Je zou daar je excuses kunnen  aanbieden en vertellen dat je graag in contact wil komen met je vader.

Ik vroeg me wel af waarom je nu ineens zijn telefoonnummer  wou hebben? Wat wil je ermee bereiken? Heel misschien is je pa nu verder gegaan met zijn leven en heeft hij een nieuw gezin.  En zou hij daarom niet meer op je reageren.

En dat had ik nog 1 vraag die niets te maken heeft met je topic. Maar waarom schrijf je overal hm terwijl hem letterlijk 1 letter meer is? Ik bedoel het heus niet slecht hoor, vroeg het me alleen maar af.

@Brachioman14 HAHAHA😂😂

See ya!

Spookyzx. 

@Spookyzx dat staat in de topic hoe moet ik weet weten wat ermee bedoelt wordt ik weet nog steeds niet wat ermee bedoelt word

hey K,

zo kut voor je dat je je eigen vader niet kan zien door je familie, laat ik voorop stellen dat zolang jou vader jouw vader is. Je 100% het recht hebt om hem te zien. maar daar heb je in dit geval niet veel aan want dat zou dan via politie en advocaten moeten en daar heb je helaas je moeder bij nodig omdat je minderjarig bent. weet je toevallig waar hij in de buurt woont? of ken je iemand die hem kent? wat je ook kan proberen is een kee in de telefoon van je moeder komen. misschien kan je dr wachtwoord een keer afkijken. Heel erg kan ik je helaas niet helpen, dit is het enige wat ik me kan bedenken sorry.

Hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

GR, W.Wisdom

Reageer