Vraag

hoe is jullie thuis situatie

  • 20 December 2020
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoe is jullie thuis situatie en met hoeveel mensen wonen jullie thuis. en heb je strenge ouders als het gaat om kleding of geld uit geven. Zelf vindt ik het mega leuk thuis we wonen met 4 mensen thuis. Mijn moeder me zus van 27 me zusje van 7 me broertje van 10 en ik natuurlijk. We hebben voor de rest 2 hele lieve pitbulls 1 kat en een hamster. We hebben 1 auto een Lexus electrisch en wonen in een koophuis een twee onder 1 kap woning. Voor de rest mag ik veel kleding van mijn moeder aan alleen nog geen naaldhakken. Het maakt haar niks uit wat ik draag veel ouders verbieden navel shirtjes mijn moeder verbied het niet ik mag ze alleen niet aan op school. Zomers vindt ik het vaak het gezelligst aangezien we dan vaak gaan zwemmen in de achtertuin en daarna BBQ 


2 reacties

Badge

Heeeyy,

ik woon in een gezin met 4.

Een broer van 16 en ik heb nog mijn beide ouders.

Verder hebben we nog 100 vissen in een vijver en vast hier en daar een insectje.

Verder wonen we in een rijtjeshuis maar mijn ouders gaan morgen 22 december kijken voor een nieuw huis.

Mijn ouders zijn een beetje streng qua ik mag geen buikshirtje en mijn ouders zijn tegen hormonen slikken tijdens mijn menstruatie.

that´s my life

oke leuk 

Reageer