Vraag

Hoe is het om een vader te hebben?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal,

 

Hoe is het om een vader te hebben? Ik heb nooit een vader gehad. Mis ik dan veel? Ben ik dan raar?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nee je bent niet raar. Het is gewoon zoals een moeder streng grappig aardig dat. Hoezo heb jij er geen?

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela vertel ik ander keertje

Reputatie 7
Badge +19

OK. Welterusten.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +9

Het is niet raar hoor

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nee je bent niet raar. En zeker niet om die reden !  Maar weet je ik kan wel een leuk verhaal vertellen hoe het is enzo maar dan ga ik me nog schuldig voelen want dat vind ik dan niet zo leuk voor jou .  maar ik vind het wel fijn dat ik hem heb :)

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Maar waarom heb je geen vader?

Wilhelmavemela

Reputatie 7

ik vind dat je niet raar bent. ik heb wel een vader, je mist een klein stukje. zoals in zijn nek zitten en leren fietsen. dat soort dingen. maar je bent zeker niet raar!

anoniemx123

Reputatie 2
Badge

Hi @Boaz12 

Wat goed dat je deze vraag durft te stellen!
Ik kan me goed voorstellen dat je je af vraagt hoe het is om een vader te hebben.
Het is lastig uit te leggen of je iets mist. Er zijn ook kinderen die wel een vader hebben maar er bijvoorbeeld geen band mee hebben. 

Graag zou ik de vraag om willen draaien: Heb je zelf het idee dat je iets mist? Zo ja, wat is dat (als je dat wil vertellen).

Verder een virtuele knuffel voor jou, omdat de reden waarom je vader er niet is misschien moeilijk is! 

Met vriendelijke groet,

LP

Reputatie 2
Badge

Oh, en raar ben je sowieso niet.
Er is niks raars aan om iemand of iets te (moeten) missen.

Ik hoop dat er ook mensen in je omgeving zijn waar je hier mee over kunt praten.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @luisterendpraten  zo is het. Helemaal mee eens en ook goed de vraag die je stelt :)  top !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb wel een vader en daar ben ik soms blij mee en soms niet.

Reputatie 5
Badge +1

Vergeten bij te zetten: Ik vind het goed van je dat je dit durft te vragen. En nee je bent niet raar omdat je geen vader hebt.

Reageer