Skip to main content
Vraag

Hoe doen jullie broers/zussen over het forum?

• January 10, 2026
  • 14 reacties
  • 210 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey iedereen, ik vroeg mij wat af. Mijn zus weet dat ik op het forum zit en kijkt weleens mee. Ze maakt me er belachelijk mee (wel grappig hoor 😂) en vindt dat iedereen typt als een oma. Slaat nergens op natuurlijk, vind ik iig 😶 Weten zussen en broers van jullie het? En doen ze ook zo vervelend?

Liefs Yusa 😘

14 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 10, 2026

Hoi,

Mijn zusje is pas 11, dus waarschijnlijk weet ze niet eens wat het Kindertelefoonforum is. Misschien gaat ze er later op. Wie weet?

Groetjes,

ghast

• January 10, 2026

Hoii,

K heb een broertje van 11, die weet eig geen eens wat de kindertelefoonforum is, en hij is best wel vervelend hoor

😭

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

Mijn broertje of ouders weten er niks van 😁 ik ga er alleen op als ik alleen ben om wat op dingetjes te antwoorden enzo :> ik heb geen zin dat mijn broertje alles gaat lezen wat ik schrijf 😶

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 12, 2026

hiiiiiii over da we type als n oma ja veel mensn type zo en k vind t wel fijn da mensn op t forum n beetje verantwoordelijk type

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 25, 2026

Ik heb een zusje van 10 die zich er geen druk om maakt of mij er mee pest ofzo. Wel vraagt ze me wel om de zo veel tijd of ik nog een topic of reactie heb gepost. Dat is licht irritant maar ik vindt het wel heel lief dat ze zo geïnteresseerd is.

Groetjes Elora

• January 26, 2026

@Yusa  m’n broertje weet dat ik op het forum zit en vraagt mij dan ook vaak hoe iets zit of moet. Ik ga hem binnenkort helpen met z’n eigen account aan te maken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 26, 2026

@Aubien: Dat zou wel leuk zijn als je broertje  ook een account heeft. Mijn zus wil dat alleen niet: ze vindt het maar raar 😉 

De anderen ook bedankt voor het reageren ☺️

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 26, 2026

@Aubien had jij dit account niet overgenomen van je oudere broer?

Nee, zusje en broertje weten niet dat ik hierop zit.  Het is geen geheim maar ze moeten niet alles weten van me.  

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 26, 2026

Van mij weten ze het bewust niet. Niet dat het een geheim is maar ik hoef hun niet alles te vertellen wat ik doe

• January 26, 2026

Mijn broer weet het niet en dat hou ik eigenlijk liever zo, hij is gw vervelend

• January 26, 2026

@Diana  dat was wel eerst het plan maar hij had toch een aparte voor mij aangemaakt. En ik vind het ook leuk om m’n broertje daarmee te helpen. Ik heb ook gezegd tegen hem dat hij met bepaalde vragen het ook aan mij kan vragen of hem daarmee kan helpen

• January 26, 2026

@Yusa  dank je ik heb daar ook geen problemen mee misschien kom ik hem nog wel eens tegen op dit forum 😉 . Maar ik weet wel dat hij met bepaalde dingen moeite heeft om hier te vragen en heb hem gezegd dat hij het dan ook aan mij kan vragen, ik zie het wel

NightShadow

Ik hoop dat ze er niks vanaf weten.

• January 27, 2026

mijn ouders en zusjes weten gelukkig niks 😃