Beste forumleden,
ik haat mijn broer zooo erg. Ik ben een J 13 jaar en ik moet elke dag om 22:00 in bed liggen. Mijn broer 15 jaar gaat dan om 23:30 wanneer ik gewoon nog wakker ben zoek mijn iPhone doen en dan kan je de tijd zien wanneer iemand nog gewoon online was. Hij gaat er dan screenshots van maken en ermee dreigen als ik niet de vaatwasser uitruim, laat hij de screenshot aan mijn ouders zien. Dit is super irritant natuurlijk.
hij verbind ook best vaak mijn AirPods Rond 23:30 aan zijn telefoon en dan gaat hij keihard muziek erop zetten.
Net (22:30) was ik op zijn laptop die ik mag lenen YouTube aan het kijken en opeens kwam hij binnen terwijl dat niet eens mag omdat ik gewoon aan het slapen zou moeten zijn haha. Hij pakte de laptop en ging naar zijn kamer en naar de zoekgeschiedenis. Als hij grappige dingen zag maakte hij een foto en stuurde dat naar mij door via whatsapp en ook best schamende/prive dingen.
Als mijn broer en ik ruzie hebben maakt hij een video en neemt hij op wat ik dan voor een scheldwoorden zeg en hij chanteert me daar ook erg mee bij mijn ouders
mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik hem echt terugpakken op een slime manier. Misschien ook chanteerbaar. Ik heb al geprobeerd om met hem te praten maar hij gaat gewoon door dus hoe kan ik hem echt terugpakken want ik haat hem echt.
( deel vd tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 3 )
alvast bedankt :)