Hij noemt me zijn dochter

  • 24 August 2021
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Badge

Hey iedereen,

 

ik ben  3 weken geleden op kamp geweest. het was echt leuk en op de 4de dag hadden we een kampvuur. ik kan niet ver lopen dus ik had met een van de leiding die ik goed kende van een jaar daarvoor afgesproken dat hij me zou helpen. hij was me toen vergeten en daar voelde die zich heel schuldig over. we hebben er toen heel lang over gepraat en ik was heel emotioneel uiteindelijk.. 

ik ken hem dus al 2 jaar dus hij vertelde dat hij heel blij was toen hij wist dat ik weer kwam, en hij en z’n vrouw hebben gezegd dat ze van me houden en me als hun dochter zien.  en aan het ontbijt zei hij dat hij nu eindelijk een dochter heeft tegen onze tafel. ik heb niet zo’n goede band met m’n ouders dus ik kan dit nogsteeds niet helemaal verwerken… en ik mag geen contact hebben met hem dus ik weet niet eens of ik hem ooit nog zie.

weet iemand wat ik nu kan doen?


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wat voor kamp was dat, school, iets anders?

En waarom mag je geen contact hebben; dat kan een wet zijn, of een kampregel, maar waarom precies?

 

Badge

Wat voor kamp was dat, school, iets anders?

En waarom mag je geen contact hebben; dat kan een wet zijn, of een kampregel, maar waarom precies?

 

een organisatie 

privacyredenen

Reageer