Skip to main content

Sorry, alvast een spoiler: dit gaat nogal lang worden.

 

Vandaag zou ik met m'n vriend afspreken. (Zie in m'n andere topics) Hij vroeg namelijk of hij langs kon komen. Ik heb sinds kort Super Mario Odyssey. Dus hebben we dat gespeeld. Omdat ik laatst een beetje met m'n gevoelens voor hem heb zitten stoeien hebben we elkaar zo'n maand niet gezien. Dat vond ik best lastig. Maar ik vond het belangrijk dat hij me zou appen in plaats van dat ik dat altijd doe. Dat heeft hij dus gedaan. Het was heel gezellig en we hebben veel lol gehad. Rond 18:30 ging hij naar huis.

Tijdens het eten ging het al wat minder lekker. M'n moeder is een weekje weg dus ben ik een week met mijn vader en broertje in huis. Aan tafel zaten Papa en m'n broertje te ruziën. Mijn broertje wou namelijk niet luisteren. Na het eten gingen we eventjes tv kijken.

Na het tv kijken begon het vervelende pas echt. Ik ging boven muziek luisteren. Het is met noisecanceling dus kon ik niet horen dat m'n broertje het vervelend vond dat ik op de muziek klapte. Ik hoorde wel dat hij praatte, maar ben pas later naar hem toe gegaan. Ik vroeg aan hem of er iets was en hij duwde de deur keihard dicht. Ik hield de deur tegen. Ik schopte hem per ongeluk van de schrik. Héél dom, ik weet het. Ik rende naar m'n kamer toe terwijl hij stond te janken. (Hij is 11) Hij liep naar me toe en schold me 2 keer uit voor homo en bitch. Ik snap soms gewoon niet waarom hij het doet. Homo is niet eens een scheldwoord. Mijn vader rende naar boven en werd heel boos. 

Een half uur later was ofzo (rond 20:30) werd m'n vader weer boos. Ik wou met hem praten, raken we weer in ruzie. Hij werd zelfs zo boos dat hij me hard heeft geslagen! 😭 Het deed zo'n zeer!

Hij heeft nog ruzie gehad met m'n broertje en nu mogen we morgen niet op een scherm en het songfestival kijken. Ik heb m'm moeder geappt, maar ze zegt dat ze hier niks mee kan.

 

Liefs @NoahLovesYou 

 

P.S.

Deze vriend:

P.P.S. (Ik ben vandaag nog wel naar de supermarkt geweest, dus daar kan ik trots op zijn:

 

Hoi lieve fijne vriendelijke @NoahLovesYou 

Je krijgt al heel veel goede tips en adviezen dus ik laat het even bij een wens voor je. Neem de liefde van deze mensen in je op, neem al hun goede raad mee in je gedachten en gevoelens. En gun jezelf de hulp. Ik wens je toe dat het snel verbetert en dat je je gelukkig kunt voelen. Je bent een topper en een lieve jongen! 

Maïskolfje X 


Bedankt, @Maiskolfje.

Dat zal ik doen.

Jij bent ook een lieverdje.

Eigenlijk iedereen hier wel.

Liefs @NoahLovesYou 

 


@Tartan14 

Vertel je dan ook dat je actief bent op het forum?

Liefs @NoahLovesYou 


Hi lieve @NoahLovesYou,

Hoe gaat het nu met je? Heb je misschien een update voor ons? Ik hoop dat het wat beter gaat🙂

Liefs van ItsJustMe <3


@ItsJustMe 

Er is heel veel gebeurd. 

1.Ik heb bijvoorbeeld te horen gekregen dat ik naar Vmbo-Tl ga afstromen. Dat vind ik best jammer. Het is niet dat ik de Havo niet aankan. Omdat ik op een speciale school zit zijn er niet voldoende docenten om de Havisten les te geven. Er is wel een oplossing, dat is namelijk om alles zelfstandig te doen. Maar dat zie ik niet zitten. Naar een andere school ook niet. Veel te druk.

2. 4 maanden terug kreeg mijn moeder een bericht. Het was van de vader van mijn ex-beste vriendin. Er stond in het bericht dat ze me weer een keer wou zien. Die vriendin had toen ik in groep 8 zat het contact verbroken. (Toen zat zij in de 1e) Ik was er kapot van. Onze vriendschap was wel nogal apart. Alles moest namelijk hoe zij het wou. Niks zoals ik het wilde. Je zult dus wel begrijpen dat ik niet zo goed wist of ik haar nog een keer wou zien. Ik was er een maand terug uit, dus hebben we 2 weekjes terug afgesproken. Haar vader en haar kwamen samen op bezoek. (Haar ouders zijn gescheiden) Het ging best goed. Alleen heb ik dat als ik iets spannend vind heel veel ga praten. Zij heeft ook autisme, maar juist het omgekeerde van wat ik heb. Mijn moeder werd dus achteraf boos dat ik alleen maar praatte. 

Mijn vraag is dus ook wat ik moet appen.

3. Ik ga weer met die jongen afspreken komende week. Ik ga hem vragen of hij voortaan wil reageren op mijn appjes.

 

​​​​​​@NoahLovesYou 


Hey @NoahLovesYou 

Ik heb net alle reacties gelezen, en je hebt al veel goede tips en steun gekregen. 

Ik stel voor: bel met Veilig thuis of bel/chat met de kindertelefoon. Ik snap dat dat spannend is, maar voor mij werkt de chat wel erg goed. Doe dat wel voor 19:00 uur, want daarna is het vaak erg druk. De chat is minder eng, vind ik zelf. 
Met die vriendin: als je een keer met z'n tweeën bent, zeg dat je dat niet fijn vindt, geef je grenzen aan. Dat maakt het makkelijker voor allebei om te zien waar je staat.

Steun van mij!

Liefs,

  1.  

Mijn vraag is dus ook:

Wat moet ik naar haar appen?

Liefs @NoahLovesYou 


@Tartan14

Vertel je dan ook dat je actief bent op het forum?

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi lieve @NoahLovesYou . Sorry voor het erg late antwoord ☺️ ik had het over het hoofd gezien. Maar ja hoor dat kun je gerust vertellen als je zou bellen met de KT. En verder wens ik je heel veel plezier met je afspraak! Je hebt weer veel meegemaakt lees ik. Veel succes en je bent een topper!! 

Groetjes liefs Tartan X 


Mijn vraag is dus ook:

Wat moet ik naar haar appen?

Liefs @NoahLovesYou 

Hey lieve @NoahLovesYou ,

Ik hoop dat ik goed begrijp wat je bedoeld:slight_smile:

Je kan misschien iets sturen zo van:

¨Hoi <naam> , Sorry dat ik laatst zo druk was, ik weet dat je daar niet zo goed tegen kan. Ik vond het heel spannend om weer af te spreken na zo´n lange tijd en dan ga ik altijd heel erg veel praten.

Maar natuurlijk wel een beetje in je eigen woorden:wink:


@Jesse08 

Ik ga morgen zoiets sturen!

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. (k geef wel een update)


Reageer