Sorry, alvast een spoiler: dit gaat nogal lang worden.
Vandaag zou ik met m'n vriend afspreken. (Zie in m'n andere topics) Hij vroeg namelijk of hij langs kon komen. Ik heb sinds kort Super Mario Odyssey. Dus hebben we dat gespeeld. Omdat ik laatst een beetje met m'n gevoelens voor hem heb zitten stoeien hebben we elkaar zo'n maand niet gezien. Dat vond ik best lastig. Maar ik vond het belangrijk dat hij me zou appen in plaats van dat ik dat altijd doe. Dat heeft hij dus gedaan. Het was heel gezellig en we hebben veel lol gehad. Rond 18:30 ging hij naar huis.
Tijdens het eten ging het al wat minder lekker. M'n moeder is een weekje weg dus ben ik een week met mijn vader en broertje in huis. Aan tafel zaten Papa en m'n broertje te ruziën. Mijn broertje wou namelijk niet luisteren. Na het eten gingen we eventjes tv kijken.
Na het tv kijken begon het vervelende pas echt. Ik ging boven muziek luisteren. Het is met noisecanceling dus kon ik niet horen dat m'n broertje het vervelend vond dat ik op de muziek klapte. Ik hoorde wel dat hij praatte, maar ben pas later naar hem toe gegaan. Ik vroeg aan hem of er iets was en hij duwde de deur keihard dicht. Ik hield de deur tegen. Ik schopte hem per ongeluk van de schrik. Héél dom, ik weet het. Ik rende naar m'n kamer toe terwijl hij stond te janken. (Hij is 11) Hij liep naar me toe en schold me 2 keer uit voor homo en bitch. Ik snap soms gewoon niet waarom hij het doet. Homo is niet eens een scheldwoord. Mijn vader rende naar boven en werd heel boos.
Een half uur later was ofzo (rond 20:30) werd m'n vader weer boos. Ik wou met hem praten, raken we weer in ruzie. Hij werd zelfs zo boos dat hij me hard heeft geslagen! Het deed zo'n zeer!
Hij heeft nog ruzie gehad met m'n broertje en nu mogen we morgen niet op een scherm en het songfestival kijken. Ik heb m'm moeder geappt, maar ze zegt dat ze hier niks mee kan.
Liefs
P.S.
Deze vriend:
P.P.S. (Ik ben vandaag nog wel naar de supermarkt geweest, dus daar kan ik trots op zijn: