Skip to main content

Hallo ik zit nu in een vrij lastige situatie thuis ik voel me niet goed bij mijn familie of andere mensen alleen bij mijn paard want die is altijd blij om mij te zien

hoewel ik altijd het gevoel heb rond andere mensen dat ik heel veel werk en energie erin steek maar het nooit terug krijg en alles wat ik zeg krijg ik meestal te horen van ‘dat kan echt niet’

of ‘haha jij bent echt raar’ en daarom praat ik ook niet echt meer 

en thuis gaat het inmiddels al 4 jaar slecht ik ben depressief (geweest en nog een beetje) en ben zelf best snel geïrriteerd dus dat helpt ook niet daarom sla ik ook sneller mensen 

en met mijn familie gaat het ook slecht want het zijn erg slechte mensen die allemaal nare dingen doen dus iemand nog tips???

Hey @eva_bailey,

Vervelend dit. Stom dat ze dat zeggen allemaal. Je kan als je dat wilt met de kindertelefoon bellen of chatten, die zijn er vast voor je!

Groetjes, Monkeyboy08

Het is een hele ingewikkelde situatie, chat of bel inderdaad even met de kindertelefoon want die kunnen het beste advies geven. Ik hoop iniedergeval dat je veilig bent en het leuk hebt bij je paard zodat je wat afleiding hebt van al het nare :)

Reageer