Helpppp!!! Nare thuissituatie

  • 29 October 2018
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal.
ik wil al een tijdje iets kwijt dus lijkt het me wel handig om het hier te delen. ik woon met mijn ouders. Mijn moeder en ik hebben heel vaak ruzie het begon allemaal op een hele jonge leeftijd. Dat mijn moeder mij begon te slaan en tekleineren ik leef nu 18 jaar met mijn ouders en ik zie dat ik emotionele problemen begin te krijgen. Mijn ouders schelden mij dagelijks uit en wordt voornamelijk door mijn moeder geslagen. Ik leef elke dag met angst en ben zelf bang dat ik mezelf iets ga aandoen, want zie het nut niet meer van leven ik heb geen motivatie meerr om naar school tegaan het enige wat ik wil is in mijn bed liggen en huilen. Jullie zijn mijn enige hoop 😰



Tekst angepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen persoonsgegevens.

3 reacties

hee Mala, wat erg allemaal.
ik herken mezelf een beetje in jouw verhaal. wat is de reden dat je moeder telkens zo boos op je is? waar over kleineert ze je?
Doe jezelf alsjeblieft niets aan! Het komt echt goed, het lijkt nu allemaal heel donker maar je komt er echt uit. praat je hier al over met vriendinnen of familie?
groetjes
Heyy,
wat een nare situatie!! Ik schrik hier best wel een beetje van. Heb je het weleens er over gehad met iemand (mentor/ vriendin/ vertrouwenspersoon/ familielid)? Ik denk dat het verstandig is om er met iemand over te praten, want jouw moeder (en vader) hebben in geen enkele situatie het recht om je te slaan. Ze mishandelen je fysiek en zo te lezen ook verbaal. Dat mag gewoon niet!! Blijf jezelf, je bent goed zoals je bent! En laat je door niemand vertellen dat het niet zo is!!
Hou vol!
Liefs
lol ik zou zeggen ga uit huis je bent toch al 18?
ik zou met mijn situatie ook weggaan zodra het kan
greetzz suikerspinnn

Reageer