help wat moet ik doen

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

ik wil dit heel graag kwijt. mijn ouders bedreigen me. Ik weet wat je denk wow bedreigen dat is echt niet .

maar het doet me wel wat.Ik krijg bijna elke dag te horen dat ik dood gestoken word. dat straks geen leven meer ga hebben dat ik niet op internet mag. me moeder is me een keer achter na gegaan met een mes ik weet gwn echt  niet wat ik moet doen.


3 reacties

Heyy

Dit is wel eng hoor, kun je hier niet met een tante ofzo over praten, of een ander familielid? Dit is echt niet meer oke hoor! Hoop dat er heel snel iets veranderd!

Groetjes

Kaas123

Heyy,

Het lijkt mij sowieso goed om hier met iemand o ver te praten! Zoals kaas123 hierboven al zei met een familielid, je kan misschien ook met een vertrouwenspersoon op school praten, als je doe hebt en het durft! Ik snap namelijk ook dat het niet niks is om het zomaar te zeggen.

 

Dit stuk gaat over mij, hoef je niet per de te lezen!!! 

Mij zus zegt elke dat dat ze door wilt en dat ze voor een trein  wilt springen, nu weet Ik ook wel dat het totaal niet hetzelfde is, maar goed. Dit speelt nu denk ik al driekwart jaar, ik heb wel eens op het punt gestaan het tegen iemand te zeggen, maar dan durf ik het toch niet en dan laat ik het maar. Ik heb daar afgelopen 5ijd heel erg last van gehad.

 

Dus alsjeblieft, praat er met iemand over, dat is echt het beste, ik gun deze situatie niemand!

 

Xx mij 💕

 

Badge

bedankt en als je echt met iemandt wil praten ik ben er want je staat nooit aleen

 

Reageer