Heyy!
Ik snap dat het misschien eng is om het te vertellen en ik snap ook dat je dan misschien geen zin hebt in de reactie van haar , dus wat ik voorstel is ofwel het je vriendin al op voorhand vertellen evt erbij dat je een beetje bang bent voor haar reactie ofwel zeg je dat je stiefmoeder een vriendin is van je ouders en hopen dat ze dan niet heel klef gaat doen.
Ik hoop je hier een beetje mee geholpen te hebben.
Succes!
Ja laat ons zeker iets weten over hoe het gegaan is!
Liefs Anoniem789
( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon )
Ik zou het gewoon vertellen hoor. Ik bedoel, je kan er zelf niks aan doen dat je ouders gescheiden zijn. En je vader mag natuurlijk ook gewoon een nieuwe vriendin. Jíj́ kunt hier niks aan doen. Dus ik zou het gewoon vertellen
Groetjes mij @Anoniemxv
Heee @Anoniemxv , @Anoniem789 en de anderen die t lezen, ik had jullie beloofd om een update te geven, dus hier komt ie dan!!
Ik haalde haar op en we liepen terug, gewoon een beetje kletsten en zo.. Na een tijdje dacht ik eraan sn dacht ik iets van later het is nog een stukje.. En later dacht ik er weer aan en we waren ook al dichtbij de vakantie plek, ik vertelde toen iets over een attractie en zij toen ongeveer zoiets "en toen filmde de vriendin van mijn vader ons, die is er nu trouwens ook, dus niet dat je denkt huh wie zit daar nou weer?!" Toen zij zij volgensmij gewoon "oke" . Geen verdere vragen, maar ja, misschien zou dat ook alleen maar in mijn hoofd komen, maar ik had het misschien wel fijn hebben gevonden om er even met haar over te hebben gepraat, maar ja.. ik zij niets meer en zij ook niet na de "oke" en het was een beetje awkard dus het was echt heel randem, maar we liepen langs een midgetgolf baan en ik liep naar een randeme baan toe en zij toen zo van "kijk, deze lijkt me echt moeilijk" Hij was dus echt helemaal niet zo moeilijk, maar wel de eerste de beste.. Natuurlijk moest ik ook nog uitleggen hoe moeilijk het was om het balletje langs de hindernis te krijgen, en waar langs het balletje dan zou moeten🫣. Maar daarna werd het allemaal heel gezellig, hoor! Tot dat ik viel..
-Even snel. Ik weet niet of je dit heel fijn vind om verder te lezen als je niet zo goed tegen kan om te horen als knie open lag of zo.. Ik vertel het niet echt in detail maar wel een beetje zoals knie open, schaafwonden en zo... dus alleen verder lezen als je daar wel tegen kunt anders alvast heel veel liefs van mij, xx! -
Na het zwemmen wou ik na ships eten m'n handen wassen, maar ik wou wel snel want en m'n vriendin wachtte op mij, en het is best awkward voor haar als ze alleen bij mijn vader moest wachten, en bovendien moest mijn vader al eigenlijk weg op de fiets. Ik fietste dus heel hard naar het toiletgebouw, maar opeens trapte de trappers niet meer, heel en veelste ligt. De fiets was ook nog eens te groot, dus ik kon ook niet nog gewoon mijn voeten op de grond zetten. Ik weet niet precies wat er gebeurde, maar het volgende moment lag ik onder de fiets midden op de stenen weg. Het deed zo zo zooo veel pijn, ik huilde eerst niet, maar later wel een beetje, of erg ik weet niet meer precies. Ik had iets van auw auw gezegd, en er kwam gelukkig een hele aardige (wel duitse) mevrouw, die me hielp en zo tot dat mijn vader werd gehaald door een wel Nederlandse man. Mijn knieën lagen open en mijn ellebogen en nog schaafwonden op verschillende plekken, ik heb 't afgespoeld onder de douche en ontsmet en zo. Maar geen pleisters opgedaan want het moest juist in de open lucht. Alleen ik kon nauwelijks lopen, het tintelde heel erg, en deed ook heel veel zeer, dus we konden njet meer naar attracties... Balen! We hebben verder gewoon op onze telefoons gezeten en zo tot dat ze werd opgehaald. Ze werd njet eerder opgehaald, maar het was ook niet meer bepaald heel vroeg toen ik viel, maar we hadden wel nog anderhalf uur of twee uur of zo... Later vanavond was de EHBO naar ons toe gekomen en is m'n knie met een soort gaasje en verband erover heen. mijn voet, die er ook zeker njet al te best aantoe was is ook helemaal in het verband en zo... op de andere wonden eiland pleisters . Nu nog steeds zo prikkend en pijnlijk, ik kom niet goed in slaap, terwijl ik dat juist ook nu nodig heb. Ik kan nu de rest van dat ik nog hier op vakantie ben niet meer zwemmen, dus dat is ook wel balen natuurlijk.
Sorry, het was best lang geworden en niet bepaald het leukste verhaal, maar het had m'n dag wel verpest ..
Ik twijfel nu toch nog om dat val gedoe niet erop te zetten, maar ik ga het wel doen, hoop dat ik er geen spijt van krijg,
Bedankt voor het lezen in iedergeval,
Xxxxx Shine✨️
@Shine ,
Ik snap dat dat random is
Verder, wat naar van je knie en voet zeg. Is het heel erg? Doet het veel pijn? Ik heb wel echt medelijden met je
Groetjes mij @Anoniemxv