Skip to main content
Vraag

help mijn oma heeft foto’s van mijn telefoon gemaakt

• July 28, 2025
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Wat er net is gebeurd is niet normaal ik wou wat foto’s van mij samen met twee van mijn nichtjes hebben want we waren paar maanden geleden met ze en mijn oma heeft foto’s gemaakt maar nooit naar mij gestuurd dus ik mocht van haar wat foto’s uit haar galerij halen  van die foto’s maar ik zag ook hele andere foto’s van mijn telefoon die ik gebruikte toen mijn telefoon was ontploft ze had meedere foto’s van mij begin scherm gemaakt ik zag whatapp berichten van paar vrienden mij mijn twee bff’s en van mijn dansdocent ik heb ze verwijderd dus die foto’s staan nog steeds op haar telefoon maar in haar prullenbak ik vind het heel eng maar wat moet ik doen moet ik mijn oma aanspreken of moet ik naar een andere volwassene gaan ik wil wel wat doen maar wil geen ruzie met mijn oma help wat moet ik doen 

8 reacties

• July 30, 2025

@Gekehenkie  staan er pikante foto’s op ofzo 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

wellicht kan je de prullenbak legen? dan zijn ze sws permanent verwijderd. maar is wel een shit situatie. ik zou het so niet chill vindne als iemand aan m'n tel zou komen. 

• July 30, 2025

Nee waren alleen maar tekst berichten en geen idee of ik het kan legen

Forum|alt.badge.img
  • July 30, 2025

Ik zou het misschien aan je ouder die zoon/dochter is van die oma vertellen of juist aan de andere (wat voor jou beter voelt), maar wel aan iemand anders vertellen

• July 30, 2025

Hallo,

@Gekehenkie het is mogelijk om de prullenbak te legen. Als je naar de prullenbak in de foto's- of galerijapp gaat dan zie je het knopje 'Prullenbak leegmaken' staan en dan is alles weg. 

Misschien moet je het ook aan een volwassene vertellen, misschien één van haar kinderen zoals ​@Mops al zei.

Groetjes van mij

• July 31, 2025

@Gekehenkie  je kunt toch ook een pincode op je foon installeren 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Jouw oma mag niet zomaar foto's van jouw telefoon maken. Ik zou hierover in gesprek gaan met je ouders

• August 4, 2025

Hallo iedereen die reageert heeft na mijn laatste reactie hierop mijn oma heeft maar 1 kind (mijn vader dus) en met die ga ik niet zo lekker mee kijk bij mijn laatste topic voor wat er laatst is gebeurd