Skip to main content
Vraag

Help mijn broertje heeft een gat in mijn knuffel gemaakt

• June 19, 2025
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, dit is mijn eerste bericht hier en ik weet niet helemaal hoe dit werkt.

Anyway dus ik heb een knuffel gekregen van mijn opa voordat hij overleed en deze knuffel betekent heel veel voor me. Ik slaap daar iedere avond mee (ik ben 14 niet haten) maar ja de laatste paar nachten kon ik hem dus niet meer vinden. Toen ging ik een keer mijn broertjes kamer in en toen lag daar dus mijn knuffel. Dus ja toen ging ik die oppakken en toen zat er een gat in. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik heb cameras ingesteld in zijn kamer en toen de volgende dag zag ik hem dus aftrekken in die knuffel. Wat moet ik doen want ik ben echt heel pissig en ik heb mn broertje zien klaarkomen in mn favo knuffel

6 reacties

Ganime
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 19, 2025

Wat je hebt gezien kan je niet zo veel aan doen. wel kan je met je broertje in gesprek (k weet nie hoe oud hij is dat je dit heel vervelend vind). Als het je echt om de knuffel gaat kan je misschien aan je ouders vragen of zij het voor je kunnen naaien?

• June 19, 2025

Hallo,

Dat klinkt heel heftig, en vooral ook zonde van je knuffel. Ik zou ook heel boos worden.  
Misschien even belangrijke vraag: hoe oud is je broertje? Het is namelijk nogal een verschil als hij 10 of 13 jaar (of ouder) is (excuseer ik heb geen flauw idee op welke leeftijd een jongen voor het eerst klaarkomt).

Als hij wat jonger is, dan kun je hem er het beste mee confronteren en zeggen dat je dat echt niet kan doen, aangezien hij zo veel voor je betekent. Ruziemaken is in ieder geval geen goed idee, dus probeer het rustig en vriendelijk te doen. En als hij erg jong is, is het misschien ook verstandig je ouder(s) in te lichten, want masturberen en klaarkomen in de lievelingsknuffel van je zusje is wel een dingetje.

Als hij wat ouder is kun je hetzelfde doen, maar dan is het misschien handiger om wellicht aan te bieden een knuffel of zo voor hem te regelen waarin hij klaar kan komen (dit klinkt heel raar, maar is ook een manier van oplossen denk ik). 

Veel succes

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 19, 2025

Als mijn broertje mij zoiets zou flikken, zou ik het echt niet opbrengen om rustig met hem in gesprek te gaan. Ik zou boos worden en hem  dwingen die knuffel helemaal schoon te maken en te herstellen - anders zou ik het tegen mijn ouders zeggen.

Trouwens niet zo netjes van jou om stiekem camera’s op te hangen.

Forum|alt.badge.img

Hey,

"Aii, dat is balen! Je broertje heeft dus een 'gat in de markt' gevonden, maar dan in je knuffel. Misschien was je knuffel stiekem wel jaloers op alle aandacht die jij krijgt en wilde hij ook eens 'uitgelaten' worden? 😉

Serieus, het is natuurlijk niet leuk als je broertje zomaar aan je spullen zit, zeker niet als het iets is waar je aan gehecht bent. Praat er even met hem over. Misschien kan hij helpen met repareren, of moet hij een week lang jouw favoriete klusjes doen als straf. Enne, die camera's... misschien kun je er een reality-serie van maken: 'Keeping up with de Knuffels'!”
Ik denk dat je er met je ouders over kan praten of zelf met je broertje als je dat aan durft. Komt goed meid 💪!

• June 20, 2025

Mooi verhaal. Geloof ik niks van eerlijk gezegd. 

En “cameras instellen” op zijn kamer … not done 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Uhhh, camera's instaleren is een beetje privacy schending denk ik. Want dan film je h'm ook naakt of niet? Das best wel raar.