Vraag

Help met mijn moeder

  • 20 April 2016
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Misschien vind je dit verhaal een beetje aanstellerig maar ik moet het toch even kwijt. Het gaat over mijn moeder. Sinds een weekje zit mijn moeder thuis. Ze zei dat ze een burn out heeft, dat er niks ergs was en dat het vanzelf weer over ging. Ik dacht er niet lang over na maar ik merkte dat ze veel sneller boos werd. Of ze ligt de hele dag in bed of ze is chagrijnig , scheld me uit, geeft me het gevoel dat ik dom ben en soms doet ze me pijn (niet heel hard ofzo maar toch...). Ik zag ook laatst de pillen liggen die ze van de dokter moest nemen en daarop stond antidepressiva ... Betekend dat datze depresief is?? En ik vind het zo echt niet fijn thuis.(btw m'n vader woont aan de andere kant van Nederland en zie k bijna nooit, m'n opa en oma wonen ver weg en m'n moeder heeft geen vriend)
Heeft iemand wat advies voor mij?
Alvast thnx

4 reacties

Hey,
Antidepressiva is eeb medicijn tegen depressie om de gevoelens te obdersteunen en je beter te laten voelen.
Ik weer niet wat je zou kunnen doen misschien kun je je menter er over inlichten want die kan je er ook mee helpen.

Xxx sissi
heey,

Probeer lief te zijn tegen je moeder.
Zet eens een kopje thee of wat dan ook.
Je moeder heeft het momenteel zwaar en kan het ook niet allemaal alleen.
Ik weet zeker dat ze het zou waarderen als je eens wat voor haar deed.
Geef haar het gevoel dat het moederdag is. iedere dag opnieuw.
Ik weet dat je er niet echt op zit te wachten maar het werkt wel echt.

ik hoop dat je er iets aan hebt!

Michelle
Sterkte ik vind dat je moeder dit Niet mag doen want dit is egt slecht Voor je
Hoi allemaal,
Misschien vind je dit verhaal een beetje aanstellerig maar ik moet het toch even kwijt. Het gaat over mijn moeder. Sinds een weekje zit mijn moeder thuis. Ze zei dat ze een burn out heeft, dat er niks ergs was en dat het vanzelf weer over ging. Ik dacht er niet lang over na maar ik merkte dat ze veel sneller boos werd. Of ze ligt de hele dag in bed of ze is chagrijnig , scheld me uit, geeft me het gevoel dat ik dom ben en soms doet ze me pijn (niet heel hard ofzo maar toch...). Ik zag ook laatst de pillen liggen die ze van de dokter moest nemen en daarop stond antidepressiva ... Betekend dat datze depresief is?? En ik vind het zo echt niet fijn thuis.(btw m'n vader woont aan de andere kant van Nederland en zie k bijna nooit, m'n opa en oma wonen ver weg en m'n moeder heeft geen vriend)
Heeft iemand wat advies voor mij?
Alvast thnx

Hey!
Ik wil even zeggen dat je er niet alleen voor staat. Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn moeder heeft dit nu al een half jaar. Ze gebruikt geen pillen, maar het lijkt alsof ze me pest ofzo. Ze noemt mij zwak en lelijk enzo. Heb nog nooit iemand anders dat horen zeggen. :(
Is het inmiddels wel weer goed?
Groetjes Q

Reageer