Vraag

help me plss ik hoor me zus

  • 2 April 2022
  • 4 reacties
  • 649 Bekeken

Badge

Hoi hoi ik ben hier nieuw, maar wil roch even wat vragen. Ik hoor mijn zus en haar vriend elke zaterdag het met elkaar doen. Ik dacht eerst dat ik het me verbeelden ofzo maar het is echt elke zaterdag avond laat. Mijn gezin is christelijk en daar hoort ook bij dat je niet samen slaapt en geen sex hebt voor het huwelijk. De vriend van me zus en zijzelf slapen wel samen maar dat is een uitzondering omdat ze allebei pttss hadden. Maar nu hoor ik ze elke zaterdag en ze zijn allebei gedoopt dus zeggen tegen God dat ze zich zo veel mogelijk aan de regels willen houden van de heer. Los daarvan vind ik het ook gewoon goor want ja ik ben een beeld denker en ik hoor ze soms ook kreunen. Dus ja wat moet ik doen? Liefs de fan van harry styles


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik snap dat je het vervelend vind om te horen. Aan de andere kant het is hun leven en 1 x per week. En je hebt je geloof en jullie gezin dat is resepectabel maar in de bijbel staat ook iets van oordeel niet zodat je zelf niet wordt geoordeeld. En waar de Liefde woont gebied de Heer zegen geloof ik. Ik geloof zelf niet streng ofzo maar daarnaast als je er echt last van hebt zou ik er eens voorzichtig over praten want misschien vinden zij het ook gewoon wel minder fijn dat jij ze hoort.  Dus dat zou je dan wel kunnen doen. Maar uit naam van....dat zou ik zelf dan denken dat is tussen hun en de God waar ze in geloven. En jij ook :) 

Succes hoor. Groetjes Julian X

Reputatie 5
Badge +2

Heyy ik ben zelf ook christelijk! Gedoopt ect

Ik zou naar haar toe gaan en zeggen dat je het weet! Het gebeurt tws heel erg veel in de kerk! Zelf zou ik het noet doen denk ik niet alleen vanwege m'n geloof maar ik wil maar met 1 iemand sex hebben en daarvoor kan ik beter w8en tot het huwlijk

Suc6 

Badge

-quote verwijderd- 

Hoi Julian tx voor je reactie en het klopt helmaal ik oordeel miss ook wel alleen ja mijn ouders hebben een uitzondering voor hun gemaakt dat ze samen mogen slapen (het heeft een hele lange achtergrond maar de vriend van me zus woont ook bij ons) en dan maken ze daar misbruik (dat is miss niet het goeie woord maar ja) van en dat maakt me heel ongemakkelijk omdat ik het als enige weet en ook niet eerlijk naar me ouders. Groetjes harry styles fan

Reputatie 7
Badge +17

@Harrystylesfann  Hoi ik verwijt jou dat niet hoor :)  ik geef het alleen mee als overweging want ik snap ook heel geod dat het je belast. daarom zou ik je adviseren er toch eens voorzichtig over te beginnen want jij hebt net zo goed recht op je ruimte en je gedachten en je rust. Dus ik hoop dat je het niet verkeerd opvat hoor, ik bedoelde het als  in dat het niet een geloofs ding hoeft te zijn maar meer een gevoels ding voor jou en dat is jouw volste recht ! :)

Groetjes liefs Julian X

Reageer