Vraag

help me met me ouders en me mentoren

  • 20 April 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Misschien visten jullie dit al over mijn oma, mijn moeder mijn oma en mij mentoren en me tafel groepje en ik weet dat mentoren en me tafelgroepje school dingen zijn maar ik denk dat dit toch meer bij thuis past. want om te beginnen ik heb niet echt een moeder want toen ik 2 maanden was is mijn moeder weg gegaan en ik woon bij me oma, mijn vader of hij wilt niet dat ik bij hem kom of me oma word boos daardoor ik ben eigenlijk soms bang dat me oma boos word en ik durf soms niet te wat te vragen aan de docent omdat anders bang ik ben dat de hele klas denk dat ik dom ben. ik heb een heel gedoe gehad wat eigenlijk nu nog steeds bezig met me tafel groepje maar nu zeuren ze vaak aan me kop en me mentoren zijn echt voor mijn groepje. ik vraag me soms af van waarom is me moeder weg gegaan maar ik durf aan niemand dat te vertellen dat ik me dat soms afvraagt en ik heb een half zus en we hebben de zelfde moeder en ik wil me half zus een keer ontmoeten maar ik ben bang dat als ik het vraag dat me oma boos word. en ik ben ben dat me klas en thuis me niet meer mogen als ze weten dat ik bi ben. kan iemand me helpen en ik ga niet naar me mentoren en ik niet naar een vertrouwenspersoon want die ken ik niet. en ik wil dat verhaal wel met jullie delen maar niet met mensen die ik niet echt ken


3 reacties

Badge

ik zal morgen dan  chatten met de kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Oké 

Reputatie 7
Badge +9

@sneeuwcat en heb je het al gedaan 

Reageer