Vraag

Help m'n papa pakt mijn nek vast

  • 25 May 2020
  • 8 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 5 reacties

hoi, ik ben KVP, ik ben bijna 13 en zit met een groot probleem: 

dus omdat ik dit al is geschreven heb en niemand antwoord, doe ik het nog is in het kort : 

door corona is mijn papa zo erg dat hij soms mijn nek vastpakt en dat doet echt pijn, hij gelooft mij nooit en alles is mijn schuld en ik ben niet eens enigskind hé, ik zit hele dagen boven voor mijn taken, want hij gelooft me niet als ik ze klaar heb, HELP AUB DIT IS NIET OKÉ !!!!! 

grtn KVP 

HELP MIJ !!!!!!!!!!!!


8 reacties

Hoi @KVP  dat is niet fijn nee en ook niet goed nee. Diet hij je echt bij je nek pakken? 

Zelf vind ik het wel in de vorm van mishandeling.  Dus ik zou wel even kijken wat anderen vinden zoals je moeder of je mentor vertellen. Misschien weren zei een optie.

Je kan ook naar de politie gaan en kijken wat die ervan zeggen.

Want dit is niet normaal dat hij je bij je nek pakt. 

Sterkte.

 

Gebruiker c

Reputatie 1
Badge

hey @Gebruiker c 

ja, hij doet het echt maar dan duwt hij zijn duim en wijsvinger aan de zijkant dus niet zoals u zou denken . 

bedankt voor het advies.

 

Reputatie 2
Badge +3

Haiii @KVP 

 

Wat naar…. 

Mss kan je contact opnemen met de kindertelefoon en tot een oplossing komen!

Als ik dit zo hoor moet je vader ook meer vertrouwen in je krijgen..  Heb je hier al wat meegedaan?

En het is ook goed dat je vader is eens ontspant ga samen een stukje wandelen of ga film kijken en zorg daarmee dat hij je weer gaat vertrouwen:wink:

Hopelijk heb je hier wat aan!

Good luck!:four_leaf_clover:

 

Groetjesss

Reputatie 3
Badge +2

Oh wat naar ik denk dat je het best met een volwassen iemand kan praten. Je kan ook contact opnemen met de kindertelefoon. Misschien kan je met een volwassenen een oplossing vinden.

 

Xx mij

Badge

hoi, ik ben KVP, ik ben bijna 13 en zit met een groot probleem: 

dus omdat ik dit al is geschreven heb en niemand antwoord, doe ik het nog is in het kort : 

door corona is mijn papa zo erg dat hij soms mijn nek vastpakt en dat doet echt pijn, hij gelooft mij nooit en alles is mijn schuld en ik ben niet eens enigskind hé, ik zit hele dagen boven voor mijn taken, want hij gelooft me niet als ik ze klaar heb, HELP AUB DIT IS NIET OKÉ !!!!! 

grtn KVP 

HELP MIJ !!!!!!!!!!!!

Hai, Kijk als het zo naar is dat je niet eer thuis wilt wonen ga dan naar deze site: http://veiligthuis.nl. neem zeker contact met hun op

K zie nu pas hoelang geldeden dit is: hoe gaat het nu

Reputatie 2
Badge +3

kindertelefoon bellen of iets doen voor kindermishandeling

Reputatie 1
Badge

Je moet er echt iets aan doen, dit is niet normaal.

Veel sterkte 🍀🍀🍀🍀🍀❤️

Brilletje12

Reputatie 3
Badge +2

Hallo, wat erg voor je!! Je moet er zeker over praten en actie ondernemen, dit kan echt niet!

De tips hierboven moet je ook overwegen, verder zou je ook met vrienden of vriendinnen hierover moeten praten. Vooral met de mensen die je vertrouwt. 
Je moet echt actie ondernemen.

Kijk nog eens naar de tips hierboven en weet dat iedereen met je meeleeft!!

Heel veel sterkte! 🍀🍀🍀

Reageer