Vraag

help! ik word geschreeuwd door mijn vader. wat moet ik doen


Reputatie 3
Badge

beste lezers

Help mijn vader schreeuwt naar mij bijna iedere dag en ik heb straf voor 1 week! 
Is er iets een oplossing voor mij? Laat het dan weten.

 

Groetjes Nico (reactie aangepast i.v.m. anonimiteit)


15 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Nico2010
Hallo!

Wat is dan de reden waarom hij naar jou schreeuwt? Ruzie? Ik kan misschien wel een paar oplossingen voor je verzinnen (ligt eraan soms wat de reden is, maar ik ga echt proberen je te helpen!)

Reputatie 3
Badge

De reden waarom mijn vader iedere dag ruzie te maken omdat mijn vader niet helpt met dingen zoeken waarvoor ik nodig hebt en hij vaak scheld met k-woord. Maar neem de tijd om oplossingen te zoeken. Als je hebt voor mij oplossing heeft gevonden laat het dan weten alstublieft.

met vriendelijke groet van nico

Reputatie 3
Badge

De reden is dat mijn vader niet wil mij helpen als ik op zoek naar dingen, daarom maakt mijn vader bijna iedere dag ruzie met mij.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nico2010 

Wat voor een tips wil je?

Wat ik altijd zeg tegen mensen hier, is of ze op volgorde vragen willen stellen. (Zoals 1, 2, 3, 4, enz)

Dan wil ik je uit aanleiding tips geven.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 3
Badge

Doe maar 3124 Ofzo?

Reputatie 7
Badge +5

@Nico2010 

Das niet normaal dat hij met het k woord scheldt. Misschien kan je het tegen een leraar zeggen op school? Dan kan die actie ondernemen. Ik weet niet of leraren in zulke situaties actie ondernemen.

Reputatie 3
Badge

Ik heb voor de vakantie aan de juf gevraagd maar ze kan niet helpen omdat zij druk is, bedenk maar nog oplossing voor mij

Reputatie 7
Badge +5

@Nico2010 

Ik kan even zo snel geen oplossing bedenken, heb je het al tegen je moeder gezegd?

Ik weet het niet zo goed eigenlijk… Soms weet ik even geen antwoord.
Maar weet dat je eigenlijk bent in een soort van gevaar en jouw vader scheldt je uit en geeft je straf terwijl jij het goed bedoelt! Dit is elke dag ruzie gewoon!

Sorry als ik onbeleefd klink maar ik weet het echt even niet meer. Ik vind dit vreselijk voor je.

Reputatie 3
Badge

Ja ik heb tegen mijn moeder gezegd en ze zei dat ze wilt zo snel mogelijk gaan scheiden, ik vindt het jammer maar ik ben eens met mijn moeder.

Reputatie 7
Badge +13

Ja ik heb tegen mijn moeder gezegd en ze zei dat ze wilt zo snel mogelijk gaan scheiden, ik vindt het jammer maar ik ben eens met mijn moeder.

Ik snap wel dat je moeder wilt gaan scheiden. Ik zou ook niet met iemand willen leven die elke dag schreeuwt naar mijn kind en met kanker scheldt. Vind je het jammer dat ze gaan scheiden?

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 3
Badge

Nee echt niet >:(

Reputatie 3
Badge

Iedereen bedenk zo snel mogelijk een oplossing, IK BEN IN SPOED!

Reputatie 7
Badge +14

https://www.kindertelefoon.nl/bellen      !!

In echte spoed dingen kunnen wij niet veel doen, dan moet je echt bellen!!!

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge

Ok is goed, maar wie moet ik bellen?

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Nico2010 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Jen (De Kindertelefoon)

Reageer