Vraag

help ik heb een narsictische vader

  • 7 July 2023
  • 0 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Hoi, 

mij ben een meisje van 14 jaar ( mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 was ) en ik woon nu bijna een jaar bij mijn moeder , want mijn vader is vreemd gegaan met de moeder van mijn beste vriendin en mijn beste vriendin en ik zijn er toen  samen achter gekomen en er is toen veel gebeurd zoals dat als ik nee zij tegen iets wat mijn vriendin voorstelde dat ze boos werd en naar haar moeder ging en haar moeder ging dan weer naar mijn vader om verhaal te halen en dan kreeg ik 3 weken huisarrest alleen omdat ik een keer nee zei en zo heb ik nog wel 100 voorbeelden en  we gingen samenwonen en dat was echt mijn ergste nachtmerrie ik ben toen 3 keer verhuisd in 1 jaar en het ging heel slecht met mij en ik kon niet mezelf zijn bij mijn vader thuis, de moeder van mijn bestevriendin kan echt heel boos worden en met spullen gooien en ik word daar heel bang van. Na 2 jaar daar gewoont te hebben, heb ik een brief naar mijn vader geschreven waarin stond dat ik bij mijn moeder wou gaan wonen en die heeft mijn moeder aan hem voorgelezen , daarna is alles uit de hand gelopen en ben ik beland bij een praktijk ondersteuner en die vertelde mij dat ik misschien een natsictische vader heb en zij kan mij niet goed helpen ze heeft geen tijd voor mij dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu? En ik heb het gevoel dat niemand mij kan helpen 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer