Vraag

Help! ik denk dat mijn moeder vreemd gaat

  • 12 February 2023
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Badge

Hey, 

Ik ben een meisje van 13 en ik vermoedde al een tijdje dat er wat was op het gebied van vreemdgaan bij mijn moeder (code op haar telefoon, heel geheimzinnig doen en als ze bezig is op haar telefoon snel weg doen). Ik zocht hier nooit heel veel achter, maar laatst zag ik dat ze bezig was op een online datingssite met allemaal sexy gesprekken als ik het zo zou kunnen noemen. Ik heb haar toen ook hiermee geconfronteerd wat ik heel eng vond, en toen zei ze nee dat is echt niks en dat was gewoon een advertentie die ik per ongeluk aanklikte. Sindsdien is het alleen maar fouter gegaan… Ik zag een bericht binnenkomen toen mijn moeder op het toilet was, en er stond in dat hij haar orgasme lekker vond of zoiets en dat hij haar snel weer wilde zien. Ook de dagen erna was ze weer veel geheimzinnig aan het chatten. Net kwam ik beneden en zag ik in haar agenda zijn voorletter staan op een dag volgende week van 10:00-13:00. Nu ben ik heel erg bang dat ze dan gaat jeweetwellen en ik weet niet wat ik nu moet doen. Haar confronteren of iets anders? Ik durf het niet tegen een vriendin te zeggen omdat ik me ongelofelijk schaam dan. Ik wil niks kapot maken en heb al geprobeerd het los te laten, maar iedere keer als ik alleen al aan de situatie denk word ik al misselijk en moet ik huilen. Wie weet wat ik moet doen? 
 

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

misschien eens aan je moeder zelf vragen…… of (en ik weet dat dit natuurlijk eigelijk niet hoort) op die dag volgende week “ziek” thuisblijven….. Mag ik dit zeggen op het forum….. 😜….. 

 

Mij_Niet_Gezien

Badge

Ja we hebben dus een eigen paard, en die gaat ze dan vaak op woensdag met de rest van de paarden buiten zetten, en ik ben dus bang dat ze dat dan als excuus gaat gebruiken.. ik ga het proberen, bedankt voor je antwoord!

Badge

Ik weet niet of je een code van haar telefoon hebt. Maar anders kan je foto's van de berichten maken en aan een vertrouwd persoon laten zien. Misschien kan die er iers mee.

Sorry voor de spelling heb dyslexie. Groetjes Liam.

Badge

Die weet ik helaas niet, maar ik ga m proberen te ontfutselen. Bedankt voor je antwoord!

Badge

Graag gedaan

 

Reputatie 6
Badge +12

Wat naar dat je denkt dat je moeder vreemdgaat! Je kan haar er misschien op aanspreken als je dat durft. Ik denk dat als ze dan zegt dat het niets is, ze ook niet naar de persoon in kwestie zal gaan, maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. Het kan ook best dat je haar er niet op durft aan te spreken, wat heel begrijpelijk is want daar wil je het natuurlijk liever niet over hebben met je moeder! Als je zo’n gesprek aangaat moet je er natuurlijk rekening mee houden dat het een heel gevoelig thema is!

Als je het niet durft/liever niet doet kun je er ook met een vertrouwenspersoon van zowel jou en je moeder over praten en op die manier kijken of deze vertrouwenspersoon met je moeder kan praten. Je kan zelf wel kijken wat je graag wilt dat deze persoon zegt. 
 

Onthoud wel; ik heb zelf nooit in deze situatie gezeten, dus ik weet niet zeker of mijn tips voor jou zullen werken. Ik garandeer dus geen succes.

xShqdow

Reputatie 1
Badge +1

Jeeeee, pffff, wat een heftig verhaal!! Ik kreeg serieus een beetje buikpijn toen ik dit las. Ik zou niet weten hoe ik hiermee om zou gaan als ik zoiets over mijn moeder zou weten. :(
Heel veel succes en sterkte. Sorry, echte tips heb ik niet.

Reageer