Hey,
Ik ben een meisje van 13 en ik vermoedde al een tijdje dat er wat was op het gebied van vreemdgaan bij mijn moeder (code op haar telefoon, heel geheimzinnig doen en als ze bezig is op haar telefoon snel weg doen). Ik zocht hier nooit heel veel achter, maar laatst zag ik dat ze bezig was op een online datingssite met allemaal sexy gesprekken als ik het zo zou kunnen noemen. Ik heb haar toen ook hiermee geconfronteerd wat ik heel eng vond, en toen zei ze nee dat is echt niks en dat was gewoon een advertentie die ik per ongeluk aanklikte. Sindsdien is het alleen maar fouter gegaan… Ik zag een bericht binnenkomen toen mijn moeder op het toilet was, en er stond in dat hij haar orgasme lekker vond of zoiets en dat hij haar snel weer wilde zien. Ook de dagen erna was ze weer veel geheimzinnig aan het chatten. Net kwam ik beneden en zag ik in haar agenda zijn voorletter staan op een dag volgende week van 10:00-13:00. Nu ben ik heel erg bang dat ze dan gaat jeweetwellen en ik weet niet wat ik nu moet doen. Haar confronteren of iets anders? Ik durf het niet tegen een vriendin te zeggen omdat ik me ongelofelijk schaam dan. Ik wil niks kapot maken en heb al geprobeerd het los te laten, maar iedere keer als ik alleen al aan de situatie denk word ik al misselijk en moet ik huilen. Wie weet wat ik moet doen?
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal