Skip to main content

Hoi wij zijn refo thuis dus aftrekken is not done en wordt nooit over gepraat. Ik doe  het wel en heb het vanmiddag weer gedaan op de vloerbedekking. Mijn moeder kwam later binnen en zei hee het is nat en ze ging voelen en vragen stellen waar het vandaan kwam en wat ik heb gedaan. Ik heb gelogen tegen haar dat ik niks wist. Ze ging nu weg en ik denk dat ze met mn vader erover gaat praten dus ik ben bang dat het nog een keer ter sprake komt. Wat nu??

Ik zou gewoon eerlijk zijn, of evt zeggen dat je water over de vloer hebt gemorst. 

Succes!

Groetjes 

Anoniem789 

Gewoon zeggen dat je met water liep, en je per ongelijk wat water knoeide  

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Andersom je ouders zijn ook jong geweest en zij hebben het vast ook gedaan sterker nog zij hebben echte sex gehad anders was jij er niet en elke ouder moet weten dat hun zoon/dochter op een gegeven moment dit gaat doen. Hou oud ben je?

14 jaar. Een paar jaar geleden deed ik het ook al maar dan om mn lul op te meten. Ik wist niet dat je kon klaarkomen. Toen dat een keertje gebeurde schrok ik me dood maar toen wist ik het eigenlijk nog niet. Toen zag ik een klein druppeltje in mn boxer zitten terwijl ik nu tot mn borst spuit.😅

Ik heb met mn moeder een keertje een boekje doorgenomen over seks en toen vroeg ze of ik het deed. Toen deed ik het dus soort van wel maar ze zei dat ik het maar  niet moest doen. Het was niet verboden maar beter van niet. Ze heeft er nooit meer naar gevraagd gelukkig. 

maar nu over mn onderwerp, ze is er niet meer op teruggekomen behalve zondag een keertje. Dus ze is het vergeten ongeveer hoop ik. Blij mee!

xx

Reageer