Vraag

Help alsjeblieft ):

  • 4 November 2018
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben dus zegmaar pleegkind, en als mijn pleegmoeder me niet al vanaf baby in huis had genomen was ik nu dood. ik woon eig al mijn hele leven bij haar, maar opeens begon ze heel gemeen tegen mij te doen, en nu ben ik thuis zegmaar de hele tijd een beetje depri, en pissig op alles en iedereen. nu vind ze me zo een kxtkind en irritand dat ze net zei dat ze wou dat ze me nooit in huis had genomen, dat ik maar lekker was dxxdgegaan bij mijn echte moeder en dat de wereld zonder mij veel beter was. ook zegt ze dat ik niks waard ben en dat ik maar beter weg kan lopen en doodgaan zonder eten omdat ze dan van me af is. ook stuurt ze me uit logeren omdat ik dan een dag wegben ofz. :c wat moet ik doen ):

3 reacties

Hoi,

ik neem aan dat je bij je pleeg moeder bent gezet vanuit een organisatie die besloot dat dat beter voor jou is (ik heb er zelf niet zo veel verstand van dus weet niet precies hoe het zit). Kan je met hun contact opnemen? Of is er een plek waar je tijdelijk naar toe kan familie/vrienden . Totdat ze meer bij zinnen is gekomen en er normaal over kan praten, want dit is niet goed.

Sterkte.
Heyy,
wat vervelend voor je! Is er iemand met wie je hierover kan praten? Iemand van de GGZ/ mentor/ vrienden/ vertrouwenspersoon/ huisarts etc. Ik denk dat het slim is om er met iemand over te praten, dat lucht op en ze kunnen met je mee denken over wat je verder moet doen. Je kunt ook altijd chatten met de KT natuurlijk.

Ik vind het heel gek sta je pleegmoeder opeens zo rot tegen je doet, ze heeft het mentaal vast een beetje moeilijk. Wat absoluut niks goed praat!!!! Heb je weleens geprobeerd erover te praten met haar?

En de dingen die je moeder zegt zijn heel heftig, maar ga ze alsjeblieft niet geloven. Je bent genoeg, het is goed dat je hier bent en je bent mooi.

hou vol!
Liefs,
Sleepygirl

Wat naar voor je :((

ik wil gwn even zeggen dat wat zij zegt niet oké is. Jij bent het waard

Reageer