Hallo,
Tja. Ik heb vandaag, een best wel hele erge ruzie gehad met mijn moeder.
Nou, deze was wel heel erg. Eh, ik heb geschreeuwd. En zij heeft best wel stom gedaan.
De aanleiding tot is wanneer zij zei dat het niet goed zou komen met mij als ik niet mijn best doe op school, iets wat ik helemaal niet leuk vind om te horen want ik doe altijd wel mijn best op school.
Ik heb toen geschreeuwd, en zij zei nog wat dingen die ik mij niet meer kan herinneren... Ik heb toen geschreeuwd dat ze dood moest gaan, en dat ze de slechtste k*t moeder ooit was. ( Iets wat ik weet dat dat natuurlijk niet kan... Ik ben normaal gesproken wel aardig. ) Toen was ik later weer naar de woonkamer gegaan, ik ben gaan zitten. Nou, niets veranderd. Ik heb gezegd dat ik boos ben door de opmerking, ze ontkent de opmerking en vertelt er vervolgens weer wat anders van.
Ik heb toen gezegd dat ze mijn moeder niet meer hoeft te zijn, en ik noemde haar toen bij haar echte naam. Niet bij "mama" wat ik altijd doe. Nou, zij zegt dat ik zielig zat te doen, zou misschien ook wel waar zijn. Ik heb gezegd dat alles mijn fout is, en dat ik boos ben omdat niets wordt veranderd aan deze kl*te school systemen. ( Ja, ik ben daar echt boos over. Je leert niets voor later, alleen nutteloze informatie. ) En ook boos ben omdat niets goed gaat, nou. Om het nog erger te maken heb ik morgen school van 8:30 - 16:15, ik ben geneigd om er niet naar toe te gaan. Ik heb ook nog gezegd dat dit de laatste keer is dat ik thuis verblijf en dat ze mij daarna ook niet meer weer ziet.
Nu ik er ook aan zo denk, denk ik ook dat ik echt een stom persoon ben voor dit. En alles, tja... Het is niet anders.
Nou ben ik niet zo'n persoon die nou ja, het lampje uitdoet om netjes te zeggen, echt niet. Ga ik ook niet doen want daar los je toch niets mee op.
Ik weet ook echt even niet wat ik moet doen, helemaal niet. Ik ben de weg kwijt.
Ik ga niet met mijn moeder praten, en mijn vader is er niet. Dus ja, en ook nog eens eerder vandaag ruzie gehad met vrienden van mij. Kan ik ook niet mee praten.
Wat nu?
Excuses voor het ongemak,
Pugger.