Vraag

heimwee op vakantie

  • 16 August 2021
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben op vakantie, maar ik heb heimwee wat moet ik doen? Ik durf het niet tegen m’n ouders te vertellen dan verpest ik heel hun vakantie! Ik heb hier wel vaker last van maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. Eigenlijk is het vooral s’avonds dan mis ik gewoon om in m’n eigen bed te slapen

 

hebben jullie tips ofzo?

het heimwee meisje


6 reacties

Ik zou het wel tegen je ouders zeggen, ze kunnen je dan helpen. Daar zijn ouders voor! Het heeft geen zin om er zelf mee te zitten. Wees niet bang dat je hun vakantie verpest want ze zullen denk ik meer om jou geven dan om een vakantie.

Heeft dit je iets geholpen?

Lucas

Heyy

 

Ik zou het inderdaad, zoals Lucassss ook al aangeeft wel even met je ouders bespreken zodat die je kunnen helpen om hier mee om te gaan. Het is natuurlijk ook niet prettig dat je hier zelf mee blijft zitten.

 

Je verpest de vakantie van je ouders hier ook echt niet mee hoor! Jij bent veel belangrijker voor je ouders dan hun vakantie en je ouders geven veel meer om jou. Het komt goed en je ouders zijn er echt voor je🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Het onzekere meisje 

Ik zou het inderdaad zoals Lucas al zegt aan je ouders vertellen. Het is niet iets om je voor te schamen. Verder wat helpt tegen heimwee is dingen doen die je thuis ook zou doen. En proberen om een ritme te hebben. Wat ook vaak helpt zijn bijvoorbeeld knuffels van thuis ofzoiets.

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor jullie lieve reacties🥰 ik ga het tegen m’n ouders vertellen

groetjes, het onzekere meisje

Reputatie 6
Badge +7

Geen zorgen, heimwee mag prima. Je hebt je ouders bij je en die zijn vertrouwd, misschien als zij er van weten wordt het beter.

Heb je het misschien alleen ‘s avonds bij het slapen? 

Reputatie 5
Badge +2

Super goed dat je het gaat zeggen!!!!!!!!!!!!!!

Laat je nog iets weten

Reageer